پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری از حمله خرس در منطقه عشایری هلن شهرستان اردل و زخمی شدن یک جوان عشایر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راه سمنان اعلام کرد: محور سمنان به فیروزکوه با تلاش پلیس، دستگاه‌های امدادی و راهداری بازگشایی شد.

وب‌گاه تابناک

بارش سنگین باران سبب طغیان چم چم دره سوادکوه، وقوع سیل و مسدود شدن محورهای کوهستانی در شهرستان سوادکوه شد؛ به گفته فرماندار شهرستان سوادکوه، این سیل تاکنون 18 مصدوم و 3 مفقودی به دنبال داشته است. در این حادثه پیکر بی جان یک مصدوم پیدا شد و جستجو برای پیدا شدن دو مفقود ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از غرق شدن یک پسر بچه 9 ساله در رودخانه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

به تازگی یک فایل دیجیتالی شامل بیش از سه هزار قطعه عکس از مجموعه آلبوم‌خانه کاخ گلستان و از منبعی ناشناس در فضای مجازی منتشر شده است؛ مجموعه عکس‌هایی که بیشتر آن‌ها برای نخستین بار است دیده می‌شود و تصویری واضح از زندگی مردم و دربار در دوره تاریخی قاجار را به نمایش می‌گذارد

وب‌گاه فرارو

ه دنبال گرانی انواع گوشت در خرداد سال 1343 قیمت انواع کالباس و سوسیس در اغذیه فروشی‌های تهران دو تومان افزایش یافته بود.

وب‌گاه عصر ایران

بارش سنگین باران سبب طغیان چم چم دره سوادکوه، وقوع سیل و مسدود شدن محورهای کوهستانی در شهرستان سوادکوه شد؛ به گفته فرماندار شهرستان سوادکوه، این سیل تاکنون 18 مصدوم و 3 مفقودی به دنبال داشته است. در این حادثه پیکر بی جان یک مصدوم پیدا شد و جستجو برای پیدا شدن دو مفقود ادامه دارد./ ایسنا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در این خبر فیلمی از بارش تگرگ در شهرستان هریس را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه الف

بازهم بارش باران در مازندران و بازهم سیلی دیگر و زیان و آسیب‌های متعدد و متنوع و البته خسارات مالی و جانی ناشی از وقوع سیلاب؛ این بار معرفی شهرستان سوادکوه در کشور با بارشی در حدود 50 میلیمتر. براستی چرا مازندران با اندک بارشی میزبان سیل شده و متحمل خسارات می‌شود؟

وب‌گاه تابناک

فرماندار سوادکوه گفت: تاکنون یک فوتی در فاصله 40 کیلومتری محل وقوع سیلاب پیدا شده اما هنوز شناسایی نشده است.

وب‌گاه فرارو

با توجه به انسداد محور فیروزکوه به سمت سوادکوه و بالعکس به علت تخریب جاده در مقاطع مختلف ناشی از بروز سیلاب، محور مذکور تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و مسیر جایگزین محور هراز است.

وب‌گاه فرارو

«یک زن در یکی از مناطق شهرک غرب با همدستی 2 زن دیگر با تعارف نوشیدنی آغشته به مواد بیهوشی، مرد جوان را مسموم و مقادیری طلا، وجه نقد و چند حلقه انگشتر نفیس به ارزش افزون بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال سرقت و از محل متواری شده بودند.»

وب‌گاه عصر ایران

فرماندار سوادکوه گفت: از دو هفته پیش، با سیل درگیریم و در این مدت، دستگاه‌های خدمات‌رسان در آماده‌باش کامل هستند. معادن، شرکت ذغال سنگ البرز مرکزی، بسیج سازندگی و دیگر نهادها، ادوات و ماشین‌آلات سنگین خود را در اختیار این شهرستان قرار داده‌اند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری یک کلاهبردار با شگرد تعویض و سرقت کارت‌های عابر بانک به ارزش 5 میلیارد ریال در پاکدشت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی از پیدا شدن جسد جوان اهل روستای قیه باشی شهرستان کلیبر که در پی بارش های سیل آسای عصر دیروز مفقود شده بود، خبر داد.