پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که هنگامی که لوله‌کشی درحال انجام بوده است، رهگذری این اسکلت را مشاهده و پس از عکس‌برداری از آن بلافاصله موضوع را به کلانتری محل گزارش کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حادثه انفجار در رستورانی در ازمیر واقع در غرب ترکیه، 4 نفر کشته و بیش از 20 تَن زخمی شدند.

وب‌گاه فرارو

با آمدن پشه آئدس، این مهمان ناخوانده به کشور نگرانی‌ها درباره این بیماری نیز افزایش یافته است. پرسش‌ها درباره این بیماری زیاد است، ولی به تعدادی از پرسش‌های پرتکرار شهروندان در متن زیر پاسخ داده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جنوب پاکستان به کشته شدن دست کم هفت نفر منجر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی و دریایی در استان خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتاق فرار چیست؟ اسکیپ روم در کجای ایران وجود دارد؟ + هشدار تصاویر ترسناک! در حال حاضر 278 اتاق فرار در کشور شناسایی شده است که از این تعداد فقط 105 اتاق فرار مجوز دارند. بیشترین اتاق‌های فرار به ترتیب در استان تهران، اصفهان، البرز، مازندران، خراسان رضوی، کرمانشاه، گیلان و خوزستان فعال هستند. اتاق فرار چیست؟ اسکیپ روم در کجای ایران وجود دارد؟ + هشدار تصاویر ترسناک! A جی پلاس؛ پلیس اماکن...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، استاد علی مینایی فرد هنرمند خطاط و تایپوگرافیست این بار با تلفیق گرافیک و خط تصویری از رئیس جمهور شهید را ترسیم کرده‌است. این اثر که با ترکیبی از خط نستعلیق و خطوط سنتی است در ابعاد 90*60 بر روی بوم اجرا شده، برگرفته از شاه بیت شاعرانی است که در ادامه می‌خوانید: محنا امیری تو میز خدمتت در روستا بود / به این خاطر شهادت شد مقامت پروانه علیپور بعد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار وقوع سیلاب ناگهانی در برخی استان‌ها از فعالیت سامانه بارشی تا چهارشنبه در 15 استان و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در برخی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به دلیل تعمیر تونل‌های سه قلو در حوزه استان مازندران اعمال شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مومن نسب حامی جلیلی و فیلترینگ تمام عیار اینترنت توئیتی درباره میزان مشارکت منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران و جاری شدن سیل هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیدبان حقوق‌بشر از کشته شدن 30 معترض کنیایی در روز سه‌شنبه خبر داد.

وب‌گاه تابناک

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران و جاری شدن سیل هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قرقیزستان خبر داد که رانش زمین و جاری شدن گل و لای در جنوب این کشور دستکم هفت کشته بر جای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت قرقیزستان شنبه اعلام کرد که رانش زمین و جاری شدن گل و لای در جنوب این کشور دستکم هفت کشته بر جای گذاشت.