پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

هوای بارانی می‌تواند با کمک به تنظیم موثرتر دمای بدن، از گرم شدن بیش از حد در حین ورزش جلوگیری کند. به‌طور معمول، هنگامی که ورزش می‌کنید، بدن شما گرما تولید می‌کند که باعث افزایش دمای بدن می‌شود. زمانی که باران می‌بارد، دما‌های خنک‌تر و قطرات باران مانند خنک‌کننده‌های طبیعی عمل و به دفع گرما از بدن شما کمک می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: امروز بیش از 280 شرکت دارای مجوز در حوزه واردات تلفن همراه هستند و اگر موبایل که یک کالای تخصصی استف واردات توسط شرکت‌هایی که نمایندگی رسمی هستند صورت بگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

ویدیویی از شروع باران‌های موسمی (مونسون) در هند موجب وقوع سیل در بخش‌های مختلف هند از جمله ایالت اوتاراکند شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه مازندران از مسدودیت محور هراز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان تعزیرات مزایای واردات تلفن همراه تنها از طریق نمایندگی‌های رسمی را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: آمارهایی که در زمینه میزان رسوب و فرسایش خاک ارائه می‌شود عمدتا مربوط به 90 میلیون هکتار از عرصه‌های کشور است که هنوز پروژه‌های آبخیزداری در آن‌ها اجرا نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره احتمال وقوع آتش‌سوزی در مراتع هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه 11 تیرماه گفت: محور کرج - چالوس از کیلومتر یک الی شش به علت انجام عملیات احداث توری و خطر ریزش از ساعت 08:00 الی 15:00 روز سه شنبه 12 تیرماه مسدود می‌شود.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر افزایش دما در روزهای آینده درباره احتمال وقوع آتش‌سوزی در مراتع و سایر پوشش‌های گیاهی هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس از قول مسئولان مربوطه برای پرداخت بخش دیگری از مطالبات باقی مانده گندم‌کاران ظرف امروز و فردا خبر داد.

وب‌گاه فرارو

معاون اسبق وزارت بهداشت، در نامه‌ای به دو نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، خواستار پاسخگویی آن‌ها به 6 سؤال در حوزه پزشکی شد.

خبرگزاری مهر

مقامات اداره مدیریت بلایای استان بلوچستان روز دوشنبه اعلام کردند که حداقل 6 نفر در حوادث ناشی از باران طی 5 روز گذشته در استان بلوچستان جنوب غربی پاکستان کشته و 25 نفر دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری مهر

رادیو عمومی فرانسه روز دوشنبه گزارش داد که توفان‌های شدید منطقه اوبه در شرق فرانسه را درنوردید و باعث مرگ 3 نفر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی مازندران روز دوشنبه با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد: با تداوم ناپایداری همرفتی تا روز چهارشنبه 13 تیر به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات استان رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد و در مناطق کوهستانی با احتمال تگرگ خواهیم داشت.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: جست‌وجو برای یافتن آخرین مفقودی سیل سوادکوه ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از 397 نفر به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند، گفت: علت مسمومیت شهروندان رضوانشهری همچنان در دست بررسی است و تا اعلام نتایج بررسی‌ها نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد.