پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: به علت انسداد محور فیروزکوه به سمت سوادکوه و بالعکس به دلیل تخریب جاده در مقاطع مختلف ناشی از بروز سیلاب، محور مذکور تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و مسیر جایگزین محور هراز است.

وب‌گاه فرارو

با تلاش شبانه روزی راهداران محور هراز که درگیر سیل گردیده بود پاکسازی شد.

وب‌گاه فرارو

اسامی اولیه پذیرفته‌شدگان علمی بدون آزمون (استعداد‌های درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1404-1403 پس از اعمال انصراف‌های ثبت شده بر روی سایت دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس یک مطالعه جدید، نیمی از دریاچه‌های جهان در برابر اختلالات محیطی به ویژه خشکسالی آسیب‌پذیرتر شده‌اند و احتمالاً دیگر توان بازیابی خود را نخواهند داشت.

وب‌گاه فرارو

متهمان در همان بازجویی‌های اولیه صراحتا به جرم ربودن مرد جوان و ضرب و جرح وی اعتراف کردند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری جوان 30 ساله که در نزاع و درگیری خیابانی، فردی 28 ساله را در محدوده «کهریزک» به قتل رسانده بود، خبرداد.

وب‌گاه فرارو

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید و خیزش گردوخاک همچنین وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی مناطق استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مردجوانی که با تحریک احساسات و غیرت پدرزنش، او را به ارتکاب جنایت اسیدی هولناک ترغیب کرده بود، هنگام بازسازی صحنه قتل، زوایای دیگری از این ماجرای تکان دهنده را به همراه پدر زنش فاش کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس عدلیه، خطاب به مقامات قضائی دستور داد ملاقات با مردم و استماع و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها در چارچوب قانون را در زمره اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان امدادونجات از سیل و آبگرفتگی در 12 استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

پس از جست و جوی تیم‌های امداد و نجات، یک تیم آنست و سگ جستجوگر پیکر فرد مفقود شده در سیل شهرستان خدا آفرین پیدا شد.

وب‌گاه فرارو

معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا از دستگیری باند جاعلی که مدارک دانشگاهی را به افراد فرصت‌طلب در داخل و خارج از کشور به قیمت‌های گزاف به فروش می‌رساندند، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به سیل و آبگرفتگی در 12 استان، از امدادرسانی به 1070 نفر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین از صدور هشدار به سطح زرد در این استان خبر داد و گفت: «سرعت وزش بادهای لحظه‌ای شدید در این استان به 140 کیلومتر بر ساعت نیز رسید.»

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان‌وبلوچستان گفت: «برق 9 دستگاه پرمصرف این استان به‌دلیل رعایت نکردن دستورالعمل الگوی مصرف اعلام شده، قطع شد.»

وب‌گاه تابناک

وقوع سیل در منطقه انجیرلوی شهرستان بیله سوار خسارات فراوانی را به بار آورد.