پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد 74 قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری ایرنا اعلام کرد که به دنبال حمله اشرار مسلح به خودرو حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور جنوب سیستان و بلوچستان شهید شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش سیل‌آسای باران در روزهای اخیر خسارات سنگین جانی و مالی در سوادکوه و آذربایجان شرقی به جای گذاشت. در روزهای آغازین فصل تابستان طی یک بارش بی‌سابقه شهرهایی از استان آذربایجان شرقی شاهد جاری شدن سیل بودند. مجید فرشی، مدیرکل مدیریت بحران این استان در خصوص خسارات سیلاب، گفت: بر اثر وقوع سیل در شهرستان کلیبر جوانی 21 ساله جان خود را از دست داده است. تعدادی از منازل مسکونی روستایی، معابر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: همزمان با آغاز جنگ روسیه در اوکراین و تمرکز مسکو بر میدان نبرد، پویایی تهران در قلب آسیا تغییر کرد؛ گزاره ای که زمینه را برای رقابت پنهان میان تهران و آنکارا هموار ساخت.

وب‌گاه فرارو

منتظرالمهدی گفت: رصدِ هوشمندِ فراجا از ساحل دریا تا جدار خاکی مرز از ابتدای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در دستورکار بوده و از تمامی عوامل انتظامی و مردم فهیم ایران در مشارکت این روز بزرگ و حماسه ساز کمال قدردانی و تشکر را دارم.

وب‌گاه فرارو

از آغاز مراسم حج امسال در مطب‌های مجموعه‌ها و درمانگاه‌ها در مکه و مدینه، 343390 نفر و در درمانگاه‌ها 46332 ویزیت شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به 12 استان متاثر شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران امدادرسانی کردند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: از ابتدای سال زراعی (مهر 1402) تا پایان خرداد 1403 متوسط دمای هوای استان تهران 1.6 درجه سلسیوس نسبت به بلند مدت و 0.9 درجه سلسیوس نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وب‌گاه فرارو

کانال خبرگزاری ایلنا از منع ورود یک شهروند به حسینیه ارشاد به دلیل پوشیدن شلوارک خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فیروزکوه، گفت: محور فیروزکوه - شمال که طی روز‌های گذشته به دلیل جاری شدن سیلاب مسدود شده بود از شامگاه امروز با تلاش راهداران همیشه در صحنه بازگشایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت دوازدهم رأی خود را در یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان به صندوق انداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینیه ارشاد، حسینیه جماران، مسجد لرزاده، حرم عبدالعظیم حسنی، ستاد انتخابات وزارت کشور و... امروز میزبان سیاسیونی بودند که برای رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم پای صندوق‌های رأی رفتند.

خبرگزاری مهر

کتاب «قضاوت انسانی» نوشته جان ویلکاکس با ترجمه یاسر خوشنویسی توسط مؤسسه فرهنگی دُکسا منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت دوازدهم رأی خود را در یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان به صندوق انداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی از یکم تا هشتم تیر 1403 گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به 12 استان متأثر (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران) امدادرسانی کردند. وی با بیان این که در این مدت زمان، 104 مورد عملیات امدادی انجام...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان امدادونجات از انجام104 مورد عملیات سیل و آبگرفتگی به دلیل وقوع این حادثه در 12 استان، خبر داد.