پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری میزان

سرپرست ریاست جمهوری در ارتباط تلفنی با استاندار مازندران تسریع در فرایند جستجوی مفقودین و آمادگی همه‌جانبه برای حوادث احتمالی آتی را خواستار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی از یکم تا هفتم تیر 1403، گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به 12 استان متأثر (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران) امدادرسانی کردند. وی با بیان اینکه در این مدت زمان، 76 مورد عملیات امدادی انجام شده است، ادامه داد: به...

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در سوادکوه که خسارت فراوانی به همراه داشت، گفت: «نیروهای امدادی و خدمات‌رسان هم‌اکنون در حال بازگشایی جاده سوادکوه و همچنین جمع‌آوری نخاله و ضایعات ناشی از آورده سیلاب هستند که بازگشایی این محور قطعاً تا روز جمعه به طول خواهد انجامید.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق، وزش‌باد شدید در برخی استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که چند وقت پیش امارات شاهد بیشترین بارندگی 75 سال اخیر خود بود که باعث سیل گسترده در این کشور شد و زیرساخت‌هایی نظیر فرودگاه دبی را مختل کرد و زندگی روزمره مردم را تحت تاثیر قرار داد، اکنون به راه حل مبتکرانه‌ای رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعداد قربانیان اعتراضات در کنیا به 23 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ادامه اعتراضات در کنیا، تعداد افرادی که در نتیجه مداخله نیروهای امنیتی در تظاهرات‌ها جان خود را از دست دادند به 23 نفر افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در دامنه‌ها و ارتفاعات استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران آخرین وضعیت اقدامات انجام شده برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده در سیل سوادکوه را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش شدید باران که از عصر چهارشنبه در شهرستان مرزی بندر آستارا آغاز شده، موجب آبگرفتگی خیابان‌های این شهر شد.

وب‌گاه عصر ایران

سیل در محور سوادکوه و منطقه پل سفید که از عصر سه شنبه (5 تیر 1403) آغاز شده بود باعث جان باختن یک نفر و مفقود شدن 3 نفر شده است. 17 تیم پشتیبان از شعب معین و ستاد شامل 7 تیم آنست و 2 تیم واکنش سریع از استان تهران مشغول امدادرسانی به سیل زدگان هستند./ ایرنا

خبرگزاری خبرنگاران جوان