پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر چهارشنبه در میان استقبال پرشور هواداران خود وارد تبریز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران خبر داد که جموعاً 23 تیم از مازندران و 10 تیم از کشور به سوادکوه اعزام شده‌اند.

وب‌گاه الف

ایسنا / مازندران مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: از نخستین ساعات جاری شدن سیل در منطقه سوادکوه و بحرانی شدن وضعیت 6 تیم اصلی و 17 تیم پشتیبانی، مجموعاً 23 تیم از مازندران و 10 تیم از کشور به سوادکوه اعزام شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تلاش‌ها برای بازگشایی محور فیروزکوه که در پی سیل شب گذشته مسدود شده است، ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیلمی از سخنان یک روحانی در حمایت از یکی از کاندیداها در فضای مجازی در حال انتشار است که به دروغ از وی به عنوان برادر آیت‌الله رئیسی نام برده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مهم‌ترین پرسش‌های مطرح‌شده در انتخابات پیش‌رو این است که: «دولت آینده در برابر FATF چه برنامه‌ای باید داشته باشد؟»

وب‌گاه تابناک

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به حجم بالای آورد سیل سوادکوه و در حال انجام بودن عملیات انتقال مصالح انباشت شده در منطقه، محور سوادکوه تا روز شنبه بسته خواهد بود و تردد در مسیر تهران - شمال و بالعکس در این مسیر انجام نمی‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: پیش بینی می‌کنیم 3 روز عملیات آواربرداری طول بکشد و تا پایان شب جمعه محور فیروزکوه به علت آواربرداری بسته خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

کولیوند با بیان اینکه این سیل تاکنون 144 حادثه دیده داشته است، خاطرنشان کرد: تعداد 32 تیم عملیاتی 31 نفر را گرفتار در سیل را نجات و به مناطق امن انتقال دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمعیت هلال احمر از نجات 31 نفر گرفتار در سیل خبر داد و گفت: تا این لحظه مفقودی 3 نفر به هلال‌احمر اعلام شده که تلاش امدادگران برای پیدا کردن آنها ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تلاش چندساعته نیروهای امدادی این جمعیت در سیل سوادکوه، از نجات 31 نفر گرفتار در سیل خبر داد و افزود: تا این لحظه مفقودی 3 نفر به هلال‌احمر اعلام شده که تلاش امدادگران برای پیدا کردن آنها ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در حاشیه امدادرسانی به سیل زدگان سوادکوه اظهار داشت: حدود 300 تا 350 هزار مترمکعب حجم آورده این سیل است. در این حادثه 15 خودرو گرفتار سیل شدند که با تلاش نیروهای هلال احمر، بسیج و سازمان مدیریت بحران 33 نفر نجات یافتند و گفته می‌شود 2 نفر مفقود شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل هلال احمر مازندران از افزایش مفقودی‌های سیل سوادکوه به 5 نفر خبر داد.