پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عصر ایران

جاری شدن سیل در پل راه آهن تبریز به تهران، محدوده روستای گرده لاین، میانا در تاریخ سه شنبه 5 تیر را ببینید. هواشناسی برای امروز در برخی از نقاط کشور هشدار سیل صادر کرده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور بیان کرد: کانادا با وجود اینکه شعار حقوق بشری می‌دهد، نپذیرفته است که هموطنان ما از حق رأی خود برای حضور انتخابات کشورمان استفاده کنند.

وب‌گاه تابناک

2 مفقودی شامل خانم 45 ساله و دختر 15ساله هستند / تعدادی از خودروها مفقود شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌بر اثر بارش‌های شدید شب گذشته در برخی مناطق استان مازندران جریان‌های سیلابی به وقوع پیوست که منجر به ورود جریان واریزه‌ای به جاده و گرفتار شدن 16 خودرو در سیل شد. بارندگی‌های عصر دیروز و شب گذشته منجر به طغیان رودخانه " تِلار" در سوادکوه و خسارت سنگین سیل به بخش راه، زیرساخت، منازل و زمین‌های کشاورزی شد. بر اثر بارش‌های شدید شب گذشته در برخی مناطق استان مازندران جریان‌های سیلابی به...

وب‌گاه الف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به انتقال 7 نفر مصدوم به مرکز درمانی، گفت: سیل در محدوده طالع‌رودبار محور سوادکوه سیلاب دو مفقودی برجای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه در این محور 18 مصدوم داشته‌ایم، توضیح داد: از این تعداد چهار نفر سرپایی درمان شدند. و مابقی تحت درمان قرار دارند.

وب‌گاه عصر ایران

2 مفقودی شامل خانم 45 ساله و دختر 15ساله هستند / تعدادی از خودروها مفقود شدند.

وب‌گاه عصر ایران

از لحظه وقوع سیل شب گذشته در پل سوادکوه استان مازندران نیروهای عملیاتی این جمعیت 31 نفر از متاثرین را به مناطق امن انتقال دادند.

وب‌گاه 55 آنلاین

بارندگی‌های عصر دیروز و شب گذشته منجر به طغیان رودخانه " تِلار" در سوادکوه و خسارت سنگین سیل به بخش راه، زیرساخت، منازل و زمین‌های کشاورزی شد و همچنین مصدومیت 18 نفر و مفقودی 2 نفر را رقم زد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار سوادکوه: بر اثر سیل شدیدی که حوالی ساعت 20 دیشب رخ داد بخش‌هایی از شهرستان سوادکوه و برخی از روستاها دچار آبگرفتگی شد و برخی از جاده‌ها نیز مسدود شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ شیرانی بیان داشت: محور فیروزکوه (رفت و برگشت) در محدوده دوآب به دلیل سیلاب و گل ولای به سطح محور تا اطلاع بعدی مسدود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اثر بارش‌های شدید شب گذشته در برخی مناطق استان مازندران جریان‌های سیلابی به وقوع پیوست که منجر به ورود جریان واریزه‌ای به جاده و گرفتار شدن 16 خودرو در سیل شد.

وب‌گاه عصر ایران

فرماندار سوادکوه: بر اثر سیل شدیدی که حوالی ساعت 20 دیشب رخ داد بخش‌هایی از شهرستان سوادکوه و برخی از روستا‌ها دچار آبگرفتگی شد و برخی از جاده‌ها نیز مسدود شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از 2 مورد مفقودی در حادثه سیلاب شب گذشته در سوادکوه خبرداد و گفت: جستجوی امدادگران این نهاد برای یافتن این افراد ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شب گذشته در محور چالوس تخته های سنگ در محدوده تونل ولی آباد در جاده کندوان سقوط کرد که با اعزام تیم های راهداری و ماشین آلات جابه جایی تخته سنگ ها در سطح محور و تسهیل در تردد خودروها انجام شد.