پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه مشرق نیوز

امدادگران هلال احمر چالوس پیکر سومین مفقودی ناشی از سیل 24 خرداد در جاده چالوس را پیدا کردند.

وب‌گاه عصر ایران

امدادگران هلال احمر ساعت 16 امروز یکشنبه پیکر بانوی 46 ساله مفقود شده در سیل جاده چالوس را با گذشت 10 روز در محدوده پل اوشن رودخانه چالوس در جاده کندوان پیدا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بخش لاریجان شهرستان آمل گفت: در زمان وقوع سیل، سه خودروی سواری به همراه سرنشینان آنها دچار سیل گرفتگی و توقف کامل خودروی آنها شده بود که خوشبختانه با حضور به موقع وامدادرسانی سریع عوامل راهداری، آسیبی به سرنشینان و خودروهای آنها وارد نشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: برخلاف برخی گفته‌ها، ایران محکوم به خشکی و غیرقابل سکونت شدن نیست. رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: برخلاف برخی گفته‌ها، ایران محکوم به خشکی و غیرقابل سکونت شدن نیست. به گزارش عرشه آنلاین، عباسعلی نوبخت، رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در مراسم بزرگداشت روز مقابله با بیابان‌زایی و خشکسالی اظهار داشت: در حال حاضر چالش‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: معتقدیم مسئله حجاب با زور حل نمی‌شود، حجاب یک مسئله دینی است و باید با فعالیت فرهنگی و دینی، در مردم ایجاد عقیده کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده پلیس راه کندوان از بازگشایی این محور که از صبح امروز مسدود شده بود، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بخش لاریجان شهرستان آمل گفت: در زمان وقوع سیل در محور حراز، سه خودروی سواری به همراه سرنشینان آنها دچار سیل گرفتگی و توقف کامل خودروی آنها شده بود.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه پرسپولیس چند روز بعد از قهرمانی درگیر حواشی و جنجال‌های بزرگی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور نارنجی هواشناسی از احتمال وقوع طوفان و سیلاب تابستانی در تهران خبر داد و گفت: شهروندان از فردا تا پایان روز سه‌شنبه پنجم تیرماه از حضور در ارتفاعات و تردد در کنار رودها خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز مدیریت راه های مازندران از انسداد محور هراز به دلیل جاری شدن سیلاب خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: برخلاف برخی گفته‌ها، ایران محکوم به خشکی و غیرقابل سکونت شدن نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

زارع‌پور در جلسه امروز مجلس حضور پیدا کرد و درباره اقدامات وزارتخانه‌اش توضیحاتی داد؛ اما نمایندگان مجلس گلایه‌ها و انتقادات متعددی از او داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سال 1307 تشکیل شده و بیش از 90 سال است که در زمینه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی کشور فعالیت دارد. این شرکت با داشتن بیش از 5 هزار و 56 نفر نیروی انسانی دائمی و حدود 10 هزار نفر نیروی انسانی غیررسمی و بهره‌گیری از تأسیسات خود در 37 منطقه و 230 ناحیه کشور، 4 هزار و 450 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، 2 هزار...

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: «پیکر سه جوان اهل روستای خورگام رودبار که با شدت گرفتن باران و جاری شدن سیلاب دچار سانحه شده بودند، پیدا شد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سروان پژمان سروش فرمانده پلیس راه کندوان اظهار داشت: محور کرج - چالوس به علت بازسازی شبکه‌های روشنایی و تهویه مطبوع تونل‌ها مسدود شد.