پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همین دو ماه پیش، به نظر می‌رسید که بایدن از یک مزیت مالی هنگفت برخوردار باشد. سپس دونالد ترامپ به 34مورد کیفری محکوم شد و همزمان کیف پول جمهوری‌خواهان فعال و باز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سلسته آرانتیس، مادر پله، مهاجم برزیلی قهرمان سه دوره جهان و اسطوره فوتبال برزیل، روز جمعه 21 ژوئن (اول تیرماه) در سن 101 سالگی درگذشت.

وب‌گاه ورزش سه

مورایس و شاگردان با سیل تبریک‌ها پس از قهرمانی در جام حذفی روبرو شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس نظامی برزیل روز جمعه تایید کرد که در پی حمله مهاجمان مسلح به جشنی در میدان شهر در شمال شرقی ایالت سئارا برزیل، حداقل هفت نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

وب‌گاه ورزش سه

بیست روز است که هواداران استقلال در انتظار خبر قطعیت همکاری با سرمربی فصل آینده تیم فوتبال باشگاه هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روزی است فیلمی از خانه‌ای در اطراف کاشان وایرال شده که نشان می‌دهد سیل با حجم بالا وارد خانه‌ای شده که همسایه‌ها با دشواری سعی می‌کنند خانه را از سیل خالی کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ صفحات منتشر کننده این فیلم نوشته‌اند: صاحبخانه ساکن تهران است و از آنجائیکه منزل مسکونی خالی از سکنه بوده و ورود بارش های اخیر در خانه باعث جمع شدن مقدار زیاد آب باران شده، همسایگان تلاش می کنند با...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرماندار چالوس گفت: نهمین روز جست‌وجو برای پیداشدن مفقودی سیل چالوس است ولی هنوز موفق به پیداکردن پیکر مادر 46ساله نشدیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر عامل هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: هلال احمر استان در پی بارندگی های شدید و سیلاب شب گذشته به 127 نفر از متاثرین سیل در چهار شهر امدادرسانی کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی، از احتمال بارش‌های شدید رگباری، رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی استان‌ها از جمله تهران، البرز، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان شمالی و رضوی و سیستان و بلوچستان طی روزهای جمعه تا سه‌شنبه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طوفان حاره‌ای آلبرتو نخستین طوفان فصلی اقیانوس اطلس در سال 2024 از سمت شمال شرق وارد کشور مکزیک شد و تلفات و خسارت سنگینی بر این کشور وارد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اثر طوفان حاره‌ای آلبرتو در شمال شرق مکزیک چهار نفر کشته شدند که سه نفر از آنها نوجوان بودند.

وب‌گاه تابناک

لوح سیل گیلگمش، متنی 2600 ساله که بی‌شباهت به داستان کشتی نوح نیست. این لوح که به خط میخی است، یکی از قدیمی‌ترین آثار ادبی جهان محسوب می‌شود که در نینوا واقع در عراق کنونی یافت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: واژگونی کامیون در محور بجنورد به شیروان یک کشته و سه مصدوم داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در اثر سقوط بهمن در ارتفاعات قندیل پیرانشهر یک نفر مصدوم و یک نفر فوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری عاملان نزاع که منجر به قتل یک پسر جوان در منطقه بهشت وحدت این شهرستان شد، خبر داد.