پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: حوادث رانندگی روز پنج‌شنبه در خراسان شمالی 9 مصدوم بر جا گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از وقوع سیلاب در دو شهرستان این استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی، گفت: بارش شدید باران در تعدادی از روستا‌های شهرستان راز و جرگلان و مانه و سملقان موجب جاری شدن سیلاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین رییس پلیس راه کشور از بازگشایی محور چالوس از عصر امروز خبرداد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرهنگ سیاووش محبی جانشین رییس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت جاده چالوس گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب به دلیل بارش شدید باران جاده چالوس از ساعت 12 ظهر امروز مسدود شده بود در ساعت 17:30 امروز عصر بازگشایی شد. وی ادامه داد: برای فردا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: راه ارتباطی روستاهای زرقی، روکی و طالبی خوشاب در اثر وقوع سیلاب و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: راه ارتباطی روستاهای زرقی، روکی و طالبی خوشاب در اثر وقوع سیلاب و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

وب‌گاه فرارو

هفته گذشته همین موقع سکانس دیگری از بارش مرگبار در جاده چالوس رقم خورد؛ جرقه حادثه، فقط «90دقیقه باران» بود که منجر به «سیل سنگ» از بالای یک رستوران و بروز تلفات انسانی شد. جاده چالوس به قدری با «رخداد طبیعی بارش باران» قربانی گرفته که ظاهرا برای برخی مسوولان عادی شده است. دو متهم حادثه اخیر بررسی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز سیم خرداد، هر شش نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید حسن خمینی گفت: انتخابات به عنوان یکی از مظاهر حرکت ملی و حرکت مردمی، برای جمهوری اسلامی، ایران، فردای این مملکت و حل مشکلات، مثل آب برای ماهی است. حضور مردم یک امر بسیار مهم است که ان شاء الله واقع شود.

وب‌گاه عصر ایران

لوح سیل گیلگمش، متنی 2600ساله که بی‌شباهت به داستان کشتی نوح نیست. این لوح که به خط میخی است، یکی از قدیمی‌ترین آثار ادبی جهان محسوب می‌شود که در نینوا واقع در عراق کنونی یافت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی صدر گفت: اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان و نیز نمرهکل آزمون متقاضیان نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org در دسترس است.

وب‌گاه فرارو

یک بررسی جدید هشدار می‌دهد که تغییرات آب‌وهوایی به سلامت قلب مردم در سراسر جهان آسیب می‌زند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مناظره انتخاباتی «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین با حضور محمود صادقی چهره اصلاح طلب و حامی مسعود پزشکیان و موسی غضنفرآبادی، چهره اصولگرا و از حامیان قالیباف برگزار شد، مناظره ای داغ، جذاب و خواندنی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک بررسی جدید هشدار می دهد که تغییرات آب و هوایی به سلامت قلب مردم در سراسر جهان آسیب می زند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «منصور»، «بازیگوش‌ها»، «خیلی دور، خیلی نزدیک»، «راه آبی ابریشم»، «دانه‌های فلفل و راز اعماق دریا»، «ریو 1»، «یک در میلیون 3»، «اومبرتو دی»، «بالا»، «فرزند خوانده»، «زندانی اسپانیایی»، «سگ را بجنبان»، «نیوتن»، «هیولاها»، «دزدان قطار»، «امپراطور»، «پاچوآ»، «بی‌نظیر»، «لوپتو»، «سوییپِر»، «بابا بزرگ مأمور مخفی»،...