پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس بر بهبود سرعت و کیفیت اینترنت در نقاط مختلف کشور تاکید و درخواستهایی را از وزیر ارتباطات مطرح کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی بارش باران‌های سیل‌آسا و رانش زمین در شهرستان «خواَی‌خوا» استان «خونان» در جنوب شرقی چین هشت نفر مفقود شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: پیکر سه جوان اهل روستای خورگام رودبار که با شدت گرفتن باران و جاری شدن سیلاب دچار سانحه شده بودند پیدا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر عباسپور اظهار داشت: در پی هشدار نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی، وزش باد شدید، رعدو برق و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و حوادث متعاقب آن به کلیه نیروهای عملیاتی امداد و نجات استان از شنبه 2 تیرماه لِغایت سه‌شنبه 5 تیرماه دستور حالت آماده باش داده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

هوای گرم رطوبت بیشتری را حفظ می‌کند که باعث افزایش بارندگی می‌شود و می‌تواند باعث سیل گسترده شود. بر اساس آخرین گزارش آژانس آب‌وهوای اتحادیه اروپا، یک سوم رودخانه‌ها در سراسر اروپا در سال گذشته از آستانه سیل زیاد عبور کردند.

وب‌گاه عصر ایران

بارش شدید باران باعث طغیان رودخانه‌ها در مناطق کوهستانی و آسیب به خانه‌ها شده و تخلیه برخی مناطق را به دنبال داشته است. بر اساس گزارش‌ها سه نفر تاکنون در این حادثه ناپدید شده اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

بارش‌های شدید و احتمال وقوع سیل در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال مرکزی، مازندران و گیلان سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از وقوع بارش‌های شدید و احتمال سیلاب ناگهانی در 10 استان کشور خبر داد

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان 42 نفر از بیماران سانحه بیمارستان قائم همچنان در بیمارستان‌ها بستری و حال 4 نفر وخیم گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از پیدا شدن جسد بی‌جان 3 جوان مفقود شده سیل خورگام رودبار خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در بخش‌هایی از هند 27 تن جان باخته و حدود 171 هزار نفر از ساکنان منطقه نیز مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند. تصاویری از سیل مرگبار در هند که جان 27 نفر را گرفت را در این ویدئو ببینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت که اجساد سه جوان مفقود شده در سیل رودبار پیدا شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

ویدیوی وایرال شده از خانه ای در ترکیه هنگام سیل که در آن ماهی ها و قورباغه آزادانه در حال گشتن هستند را ببینید.

وب‌گاه الف

بازرس کل استان البرز گفت: بازرسی کل استان از صدور پروانه ساخت و ساز در حریم کاخ مروارید جلوگیری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارش‌های رگباری امروز شنبه دوم تیرماه موجب انسداد 14 راه روستایی در شهرستان‌های کلات و خوشاب و آبگرفتگی معابر در شهر تربت جام شد.