پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمعیت هلال احمر رودبار گفت: جسد یکی از این جوانان پیدا شده است.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که همه مناطق شمال هند از جمله اوتار پرادش، راجستان، دهلی‌نو و چندیگر، گرمای سوزان و دمای بسیار بالایی را تجربه می‌کنند، سایر نقاط این کشور به ویژه منطقه شمال شرق، شاهد بارش شدید باران و جاری شدن سیل بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

سیلاب ناشی از بارش سیل آسای باران در شهرستان رودبار، 3 جوان را عصر دیروز به کام مرگ برد.

وب‌گاه عصر ایران

ویدیوی وایرال شده از خانه ای در ترکیه هنگام سیل را ببینید./ منبع: پارسینه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روز سه‌شنبه هجدهم ژوئن مقاومت اسلامی لبنان با انتشار بیانیه رسمی از پرواز موفقیت آمیز پهپاد ایرانی «هدهد» یا همان «مهاجر -4» بر فراز آسمان سرزمین‌های اشغالی و عکس برداری از مناطق حساس رژیم صهیونیستی خبر داد. این پهپاد پیشرفته علاوه بر پرواز بر فراز مراکز نظامی، از نقاط حساس امنیتی نیز اقدام به عکس - فیلم برداری کرده است. یکی از شاهکارهای «هدهد»...

وب‌گاه عصر ایران

در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در بخش‌هایی از هند 27 تن جان باخته و حدود 171 هزار نفر از ساکنان منطقه نیز مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمعیت هلال احمر رودبار گفت: جسد یکی از این جوانان پیدا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب در 12 استان همچنین افزایش ارتفاع موج تا 1.5 متر در آب‌های جنوب کشور هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی بارش باران سیلی در روستای خرتوت در خراسان شمالی جاری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا تابستانی در 7 استان از جمله تهران از افزایش دمای اهواز به 50 درجه طی امروز خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رحمان رزم پا؛ صدا و سیما در این ایام بسترساز حضور نامزد‌های انتخاباتی در قالب‌های گوناگون شده است. در یکی از این برنامه‌ها، پرسش کارشناس برنامه (جناب اسفندیاری) از آقای پزشکیان، موجب جدالی غیرقابل پیش بینی شد؛ در این گفتگوی تنش‌آمیز، مشاور پزشکیان (آقای فاضلی) بعد از بحث و جدل با آقای اسفندیاری (کارشناس برنامه) و قطع شدن میکروفون‌های طرفین، با...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجید فرشی با اشاره به هشدار جوی سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی، افزود: فعالیت سامانه جدید بارشی و شرایط ناپایدار فصلی و محلی تا شب یکشنبه ادامه می یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی از تشدید فعالیت سامانه بارشی از عصر امروز خبر داده و با اعلام هشدار در این استان تاکید کرد که فعالیت این سامانه موجب رگبار باران و بارش تگرگ می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باورهای اتوپیایی منبعث از آموزه های کشاورزی انقلاب سبز در قرن بیستم به تصویری "دیستوپیایی" از کشاورزی تحت سیطره و هژمونی غول های صنعت غذا در دنیای پساکرونا مبدل شده است. سیستم غذایی جهانی از آغاز قرن بیستم به طور فزاینده ای به هم پیوسته است. رژیم‌های غذایی در سرتاسر جهان یکسان‌سازی شده‌اند. این در حالی است که در بیشتر مناطق مردم نسبت به گذشته غذاهای متنوع‌تری می‌خورند، رژیم‌های غذایی...

وب‌گاه عصر ایران

در السالوادور، مقامات محلی گفتند که تعداد قربانیان باران‌های سیل آسا به 19 نفر از جمله شش کودک افزایش یافته است، در حالی که بیش از سه هزار نفر هنوز در پناهگاه‌های موقت هستند.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران آیینی کشور در نشست «غدیر در آیینه ادب پارسی» تازه‌ترین سروده‌های خود را به ساحت مقدس امیرالمومنین، امام علی (ع) تقدیم کردند.