پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته در کنار چند اثر جدید، فیلم‌هایی همچون «منصور»، «راه آبی ابریشم»، «خیلی دور، خیلی نزدیک» و «لوپتو» را تدارک دیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از امدادرسانی به 39 نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از امدادرسانی به 39 نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در میزگرد با دیگر نامزدهای انتخاباتی این دوره، اظهار داشت: باور و اعتقاد من، دستورالعمل و نامه حضرت علی (ع) به مالک است که اگر عمل می‌کردیم این بلاها سر ما نمی‌آمد نامه‌ای که می‌گوید بر اساس تقوا عمل کند و جلوی نفس خود را بگیرد. شاخص خوب و بد بودن این است که ببینی مردم در مورد تو چه می‌گویند....

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: گرمایش جهانی سبب تغییر در الگوهای جوی شده علاوه بر کاهش بارندگی سبب شده است تا سطح آب دریاچه های کشور حدود 15 درصد بیشتر از گذشته تبخیر شود. رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: گرمایش جهانی سبب تغییر در الگوهای جوی شده علاوه بر کاهش بارندگی سبب شده است تا سطح آب دریاچه های کشور حدود 15 درصد بیشتر...

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته سوم خود در لیگ ملت‌ها 2024 برای پنجمین بار در طول تاریخ به مصاف هلند می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزگرد فرهنگی با حضور مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل عملیات و مدیریت بحران سازمان راهداری گفت: بارش‌های اخیر موجب انسداد در محور چالوس شده بود که با بازگشت شرایط جوی به حالت عادی، این محور بازگشایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل عملیات و مدیریت بحران سازمان راهداری گفت: بارش‌های اخیر موجب انسداد در محور چالوس شده بود که با بازگشت شرایط جوی به حالت عادی، این مخور بازگشایی شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مشهد در پی بارندگی‌های سیل‌آسا در مشهد، ویدیویی از دلداری دادن جالب یک همسایه به همسایه‌اش که در محاصره سیل قرار گرفته بود، در فضای مجازی وایرال شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد محسن داوری، فرماندار مشهد، در بحران سیل به جای رسیدگی به امور و مدیریت بحران، در حال انجام وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید وقوع رگبار باران در هفت استان و وزش باد شدید و وقوع طوفان گرد و خاک در نقاط مستعد چهار استان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ احمد شیرانی گفت: جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در هر دو مسیر به علت پیش بینی بارندگی شدید و ریزش سنگ و کاهش ایمنی تردد امروز از ساعت 12 تا 20 بصورت موقت مسدود می شود.

وب‌گاه فرارو

جاده چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت 12 ظهر امروز مسدود می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جاده چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت 12 ظهر امروز مسدود می‌شود.