پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عصر ایران

متوسط بارش استان تهران طی سه ماه آینده، با تمایل به کمتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود. با توجه به احتمال تقویت مانسون در ماه‌های تابستان و تغییرات اقلیمی رخ داده طی سال های اخیر، امکان رخداد پدیده‌های حدی و مخاطرات هواشناسی نظیر طوفان، سیل، تگرگ و نظایر آن دور از انتظار نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: امکان رخداد پدیده‌های حدی و مخاطرات هواشناسی طی تابستان دور از انتظار نیست.

وب‌گاه گسترش

فرماندار مشهد اعلام نمود که خانواده‌هایی که به دلیل سیلاب وارد شده خسارت دیده‌اند، می‌توانند بهره‌مندی از وام بلاعوض به ارزش 95 میلیون تومان، همچنین با توجه به گزارش بنیاد مسکن و وجود خسارت‌های اعلام شده، می‌توانند از وام‌های ارزان قیمت نیز بهره‌مند شوند.

وب‌گاه فرارو

این میزان بارش توانسته 63.5 درصد بارش موردنیاز سال آبی را تأمین کند، چراکه متوسط بلندمدت بارش استان تهران برای یک سال کامل آبی 280 میلی‌متر است. البته بارش اردیبهشت‌ماه در حد نرمال در مقایسه با میانگین بلندمدت بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

این میزان بارش توانسته 63.5 درصد بارش مورد نیاز سال آبی را تامین کند چراکه متوسط بلندمدت بارش استان تهران برای یک سال کامل آبی 280 میلی متر است البته بارش اردیبهشت ماه در حد نرمال در مقایسه با میانگین بلندمدت بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه تابناک

مدیرکل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به کاهش 30 درصدی بارش در استان گفت: امکان رخداد پدیده‌های حدی و مخاطرات هواشناسی نظیر طوفان، سیل و تگرگ طی تابستان دور از انتظار نیست.

خبرگزاری تسنیم

ماهواره سنگین‌وزن طلوع 3 یک ماهواره سنجشی است که مراحل ساخت آن به پایان رسیده است؛ این ماهواره قابلیت ارسال تصاویری با دقت 5 متر (تک طیفی) و 10 متر (رنگی) را دارد همچنین امکان الحاق "رادار دهانه مصنوعی" (سار) بر روی ماهواره طلوع 3 وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که متوسط دما در فروردین بیش از نرمال و در اردیبهشت در حد نرمال بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر کل هواشناسی استان تهران از کاهش 30 درصدی بارش در استان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از هنرمندان متولد خرداد ماه گردهم آمدند و یاد شهید آیت الله رئیسی و هیات همراه را گرامی داشتند.

وب‌گاه تابناک

فرماندار مشهد گفت: به هر خانواده مالک خسارت‌دیده از سیل تا 95 میلیون تومان وام بلاعوض و همچنین بسته به خسارت وارده بر اساس گزارش بنیاد مسکن وام ارزان‌قیمت تعلق می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهار کارگر یک معدن زغال سنگ واقع در شهرستان دره صوف ولایت سمنگان بالا افغانستان در پی گاز گرفتگی جانشان را از دست دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاگردان درس خارج فقه آیت الله علم الهدی در نخستین جلسه برگزاری درس ایشان پس از حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رییس جمهور و همراهان ایشان در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد. شاگردان درس خارج فقه آیت الله علم الهدی در نخستین جلسه برگزاری درس ایشان پس از حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رییس جمهور و همراهان ایشان در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد. ، شاگردان درس...

خبرگزاری تسنیم

قیمت بسیاری از اقلام غذایی مانند روغن زیتون، کنسرو لوبیا و شکر در اروپا و دیگر نقاط جهان به علت شرایط نامساعد جوی، نگرانی‌های مربوط به وقوع درگیری‌های نظامی و تورم جهانی به شدت شاهد افزایش بوده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: مسئولان نباید اجازه دهند این چراغ درخشان و ستاره پرفروغ کمرنگ شود و باید این چراغ قرن‌ها بر این سرزمین بتابد. امروز شهدای خدمت الگویی برای آزادی‌خواهان جهان هستند.