پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «عبدالله عبدالله» رئیس شورای عالی مصالحه پیشین افغانستان در دیدار با «سید حسن مرتضوی» معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل اظهار داشت از کمک‌های بشردوستانه ایران به آسیب دیدگان سیل در افغانستان تشکر و قدردانی می‌کنیم. وی ضمن ابراز تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت این کمک‌ها درحالی صورت گرفت که ایران سوگوار است. پیش‌تر...

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا به موضوعات مختلفی از جمله اجاره‌نشینی در پایتخت، ساخت‌وساز در زیر پل صدر توسط شهرداری منطقه یک، فعالیت مدیران محلات و نامساعد بودن وضعیت درختان چیتگر پرداختند.

وب‌گاه فرارو

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در جریان بررسی یک فوریت لایحه اصلاحیه مصوبه «تعیین اجاره بهای کیوسک‌های عرضه گل و مطبوعات در سطح شهر تهران در سال 1403» تأکید کرد: «اضافه کردن هر نوع کیوسک در تمام نقاط شهر ممنوع است و حتی شهرداری نیز نمی‌تواند چنین کاری انجام دهد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در 6 استان کشور به‌ویژه در ساعات بعدازظهر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد اما در سایر مناطق کشور جو آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

محققان فکر می‌کردند کم‌شدن صدف‌ها بیشتر به دلیل سیل گردشگران به این منطقه بوده، زیرا فراوانی صدف‌ها در فصل زمستان که افراد کمتری به ساحل می‌آیند، بیشتر گزارش شده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانسجو، محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و ستاد مدیریت بحران به منظور تأمین آب شرب در مواقع بحرانی برای حفظ حیات و تداوم عملیات امدادرسانی مخازن دفنی احداث شده به آب شرب متصل شدند. وی ادامه داد: در صورت وقوع بحران سیل، زلزله و... در شهر و شکستگی لوله‌های آب، این مخازن 100 متر مکعبی از جنس فولاد...

وب‌گاه خبر آنلاین

طوفان در بنگلادش و هند جان 16 نفر را گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست شعرخوانی «آسید مهدی»؛ به یاد سردار شهید سیدمهدی موسوی، سر تیم حفاظت رئیس جمهور شهید، با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و فارسی‌زبانان از کشور‌های ایران، هندوستان و افغانستان، شامگاه دوشنبه هفتم خردادماه، برگزار شد. سید مسعود علوی‌تبار، شاعر و کارشناس تاریخ و تمدن اسلامی، که اجرای این مراسم را نیز برعهده داشت، در ابتدای این مراسم با تأکید...

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران کشور در سوگواره ادبی «آسید مهدی»، تازه‌ترین سروده‌های خود را به شهید سیدمهدی موسوی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور شهید تقدیم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: سقوط از ارتفاع باعث مرگ یک نفر در ایلام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنامه سفر فردای «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی به استان گیلان لغو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار مشهد اعلام کرد که به هر خانواده مالک خسارت‌دیده از سیل تا 95 میلیون تومان وام بلاعوض تعلق می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

ملت داغدار این روزها در محفل عزای تو و یاران شهیدت، از حضرت ابالفضل می خواهند که جانشان را چونان سیدابراهیم شهید، فدایی رهبرشان کند. در مجلسی که تداعی این آیات کریمه است: " یا ایتها النفس المطمئنه، ارجعی الی ربک راضیه مرضیه".

وب‌گاه عصر ایران

فرماندار مشهد: به ازای هر فرد فوت شده نیز علاوه بر این وام‌ها، 100 میلیون وام بلاعوض داده شده و پس از اقدامات انحصار وراثت و طی مراحل قانونی مبلغ برای آنان واریز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رونالدینیو در یک بازی خیریه برای کمک به سیل‌زده‌های برزیل گلی تماشایی به ثمر رساند تا یاد روزهای درخشانش در فوتبال دنیا را زنده کند.