پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه خبر آنلاین

بی وای دی به‌تازگی از مدل سیل 06 DM-i رونمایی کرد. در کنار این خودرو، نسل پنجم سیستم جدید پیشرانه DM که توسط این خودرو هم استفاده می‌شود، رونمایی شد.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهید آیت الله رئیسی را شخصیتی جامع الاطراف خواند و با اشاره به خدمات وی به کشورمان، گفت: بنا بر گزارش صندوق بین‌المللی و بانک جهانی نرخ فقر در کشورمان طی این مدت 6.5 میلیون نفر کاهش داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور می‌گوید: «ترسالی کجا بود؟ ما در حال حاضر کمبود جدی آب داریم. درست است که امسال بارندگی‌ها در مناطق غربی و جنوب غربی و در مرکز مثل اصفهان و یزد خوب بود، اما خوب بودن بارندگی‌های امسال نمی‌تواند کمبودهای گذشته را جبران کند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدصولت مرتضوی، وزیر کار گفت: بنا بر گزارش صندوق بین‌المللی و بانک جهانی نرخ فقر در کشورمان طی این مدت 6.5 میلیون نفر کاهش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنا بر گزارش صندوق بین‌المللی و بانک جهانی نرخ فقر در کشورمان طی این مدت 6.5 میلیون نفر کاهش داشته است.

وب‌گاه تابناک

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: با توجه به احتمال تقویت مانسون در ماه‌های تابستان و تغییرات اقلیمی رخ‌داده طی سال‌های اخیر، امکان رخداد پدیده‌های حدی و مخاطرات هواشناسی نظیر طوفان، سیل، تگرگ و نظایر آن دور از انتظار نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاش اندکی از شعور و هوشمندی این خانم آمریکایی در قاموس برخی از سران دست‌نشانده کشورهای اسلامی نیز وجود داشت!‌... که ندارد!

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: با توجه به احتمال تقویت مانسون در ماه‌های تابستان و تغییرات اقلیمی رخ‌داده طی سال‌های اخیر، امکان رخداد پدیده‌های حدی و مخاطرات هواشناسی نظیر طوفان، سیل، تگرگ و نظایر آن دور از انتظار نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از شرکت‌ها اقدام به واردات و نصب ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی می‌کنند که البته اصلا ارزان نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: با توجه به احتمال تقویت مانسون در ماه‌های تابستان و تغییرات اقلیمی رخ‌داده طی سال‌های اخیر، امکان رخداد پدیده‌های حدی و مخاطرات هواشناسی نظیر طوفان، سیل، تگرگ و نظایر آن دور از انتظار نیست. همشهری آنلاین: مازیار غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: بررسی و تحلیل داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان تهران بیانگر آن است که از ابتدای سال زراعی (1...

وب‌گاه فرارو

علی عچرش از امدادگران و مسئولان ستاد پشتیبانی جنگ ماهشهر در دوران دفاع مقدس، در کتاب خاطرات خود با عنوان «امدادگر کجایی» روایت می‌کند: «دنبال فرصتی بودم به خرمشهر بروم. اسحاق به نیت دیدن خرمشهر به ماهشهر آمد. او در جزیره سیری روی چاه‌های نفت کار می‌کرد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طوفان موسوم به «رمال» در هند منجر به بارندگی‌های شدید و رانش زمین شده و تاکنون 32 کشته برجای گذاشته است.

خبرگزاری میزان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر توجه دستگاه‌ها به تکالیف قانونی در پیشگیری از مخاطره سیل و «حفظ جان و مال مردم» در مخاطرات، از ارزیابی اقدامات پیشگیرانه دستگاه‌های خدمت‌رسان استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: با توجه به احتمال تقویت مانسون در ماه‌های تابستان و تغییرات اقلیمی رخ‌داده طی سال‌های اخیر، امکان رخداد پدیده‌های حدی و مخاطرات هواشناسی نظیر طوفان، سیل، تگرگ و نظایر آن دور از انتظار نیست هشدار هواشناسی درباره ورود سامانه بارشی خطرناک «مانسون» (Summer Monsoon) به ایران، طوفان، بارش باران‌های سیل‌آسا و سیلاب صادر شد. مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت:...

وب‌گاه الف

مدیرکل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به کاهش 30 درصدی بارش در استان گفت: امکان رخداد پدیده‌های حدی و مخاطرات هواشناسی نظیر طوفان، سیل و تگرگ طی تابستان دور از انتظار نیست.