پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سینمای جهان

سینمای جهان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نود و ششمین دوره اهدای جایزه اسکار دقایقی پیش آغاز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، در ابتدای این مراسم شهاب حسینی تهیه‌کننده و کارگردان اثر با تشکر از مخاطبان و مدیران گروه سینمایی هنر و تجربه که شرایط اکران این فیلم را فراهم کردند گفت: شکل‌گیری این دغدغه و ایده اصلی ساخت این فیلم به زمانی بازمی‌گردد که به کشور آمریکا سفر کردم هنگام ورود به این کشور سوال‌های مختلفی درباره چگونگی کار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تا چند ساعت دیگر، بزرگ‌ترین رویداد سینمای جهان، برگزیدگان خود را معرفی می‌کند؛ در سالی که همه چیز بر روی کاغذ به نام «کریستوفر نولان» و اوپنهایمرش است اما زمزمه‌ها، خبر از غافلگیری بزرگ برای چند بخش اصلی حکایت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «نویسنده مرده است» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی و نویسندگی آرش عباسی شب گذشته (19 اسفند) توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با حضور سازندگان اثر، هنرمندان سینما و اهالی رسانه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اما این «بحران مخاطب»، صرفا یک رویه‌ی ماجراست، و این تصویر غم‌انگیز، رویه‌ی دیگری دارد که البته پیوند تنگاتنگی با بحران مخاطب دارد و آن چیزی نیست جز: بحران تولید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، دویست و پنجاه و سومین شماره ماهنامه فیلمنامه نویسی «فیلم نگار» ویژه اسفندماه 1402 در 118 صفحه منتشر شد. در ابتدای این شماره، بررسی فیلمنامه آثار حاضر در جشنواره چهل و دوم فجر را می‌خوانیم که نویسندگان و منتقدین فیلم نگار، فیلم‌های جشنواره را از منظر حادثه محرک، نقش پرسش دراماتیک در داستانگویی، شخصیت پردازی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گران‌ترین نقش‌های تاریخ سینما کدام‌اند؟ این شاید جذاب‌ترین و چالش‌برانگیزترین موضوع در پشت صحنه سینمای جهان باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گران‌ترین نقش‌های تاریخ سینما شاید جذاب‌ترین و چالش‌برانگیزترین موضوع در پشت صحنه سینمای جهان باشد.

خبرگزاری تسنیم

شفیعی سروستانی می‌گوید: ذکر نام امام و بزرگداشت امام، امری در مسیر زمینه سازی ظهور به شمار می‌آید؛ ما دانسته و یا نادانسته واقعه ظهور را عقب می‌اندازیم. هیچ اقدامی برای آمادگی ذهن مردم برای ظهور نکردیم. سهم امام عصر از سینما و جشنواره فجر چقدر است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

بازیگر فیلم سینمایی «صبح اعدام» از سختی‌های تولید این اثر، نقدهای وارده به فیلم و ویژگی‌های بهروز افخمی از جمله زندگی در لحظه و تئوریسین بودن او گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

هفتصد و سی و دومین شب از شب‌های بخارا که به بزرگداشت محمدرضا اصلانی اختصاص داشت، پنجشنبه سوم اسفند 1402 با حضور جمعی از چهره‌های فرهنگ و هنر و استقبال بی‌نظیر مخاطبان در سالن استاد فریدون ناصری برگزار شد. در این مراسم کتاب «اصلانی به روایت اصلانی» از انتشارات خوب رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سینمای 2024 قرار است چندین رونمایی از برندهای معتبر داشته باشد اما تجربه ثابت کرده که تجمیع برندهایی به‌مراتب بیشتر از این میزان نیز نتوانسته گیشه سینمای جهان را تضمین کند علی‌الخصوص آن‌که نگرانی‌های عمیقی درباره گیشه 2024 وجود دارد و بنگاه‌های تحلیلی نیز اتفاق مهیجی را برای گیشه امسال تخمین نزده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

چندی پیش اعلام کرده بودند که آلن دلون قصد انجام مرگ خود خواسته با کمک پزشکان دارد. دو هفته‌ای این خبر نق قول همه سینمایی‌ها شده بود تا این‌که پسرش اعلام کرد این خبر کذب محض است و پدرش قصد چنین کاری ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرض کنید که یک جشنواره سینمایی مطرح مثل جشنواره کن تصمیم بگیرد دیگر از فیلمسازان مشهور برای اکران فیلمشان دعوت نکند.

خبرگزاری تسنیم

یک نمایشگاه سینمایی در شهر دوحه با تفکری هنرمندانه به مظلومیت مردم فلسطین تحت جنایت رژیم صهیونیستی می‌پردازد.