پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سینمای جهان

سینمای جهان

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان سینمایی: مخاطبانی که با سینما قهر کرده بودند آمدند و فیلم‌ها را دیدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس سازمان سینمایی: مخاطبانی که با سینما قهر کرده بودند آمدند و فیلم‌ها را دیدند. منبع: خبر فوری

خبرگزاری تسنیم

ویژگی مهم درام‌های ورزشی این است که علاوه بر جذب مخاطبان فیلم‌بین، می‌توانند پای مخاطبانی که میانه‌ای با هنر هفتم ندارند را هم به سالن‌های سینما باز کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه نمایش سیما همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هویت جدول پخش خود را تغییر می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه نمایش همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هویت باکس‌ها و جدول پخش خود را تغییر می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

پرویز خان از آن دسته فیلم‌هایی است که روح زندگی در آن موج زده و به بهترین شکل تماشاگر را با خود همدل و همراه می‌سازد. دقیقا همان چیزی که سینمای ایران به شدن به آن نیاز دارد.

خبرگزاری تسنیم

قربانعلی طاهرفر که سابقه ساخت تله فیلم ها و سریالهای زیادی را در کارنامه خود دارد، اولین فیلم بلند سینمایی خود را در جشنواره چهل و دوم فجر به نمایش گذاشت. فیلمی که با تکیه بر پتانسیل سینمای بومی در شهر زادگاه کارگردان و به زبان آذری ساخته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آندره مورگان از ایتالیا داور بخش بین‌الملل چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر درباره سابقه حضورش در ایران عنوان کرد: این سومین باری است که من به ایران سفر می‌کنم. او ادامه داد: اولین باری که من به ایران سفر کردم سال 2018 بود. دومین بار سال 2019 به ایران آمدم و هر دوبار به دلیل حضور در جشنواره فیلم فجر به ایران آمدم. دفعه اولی که من به ایران آمدم دوستان...

خبرگزاری تسنیم

شمشیر و اندوه به لحاظ تکنیکی وضعیت قابل قبولی داشته و در آن برای نخستین بار از تکنیک اسکن انسانی در خلق شخصیت‌ها بهره گرفته شده که کمک شایانی به کیفیت نهایی فیلم کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امروز سه شنبه 17 بهمن‌ماه همزمان با ششمین روز از برگزاری چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، دو فیلم «نپتون» و «معجزه پروین» به همراه انیمیشن «شمشیر و اندوه» به نمایش در می‌آید. همچون نپتون، دور از خورشید فیلم سینمایی «نپتون» به نویسندگی مرجان ساداتی، کارگردانی محمد ابراهیم غفاریان و تهیه‌کنندگی سیاوش امین‌پور در دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو چهل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری جشنواره، امیر عبدالحسینی دبیرکل جشنواره شانزدهم تجسمی فجر با صدور احکامی مجزا محمد حمیدی‌مقدم را به عنوان دبیر و احمد الستی، سیدعلی میرفتاح و مهرداد اسکویی را به عنوان داوران بخش فیلم‌های مستند هنر‌های تجسمی این رویداد هنری معرفی کرد. محمد حمیدی‌مقدم دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. او...

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با صدور احکامی، دبیر و داوران بخش فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی این رویداد هنری را معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با صدور احکامی، دبیر و داوران بخش فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی این رویداد هنری را معرفی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیلم «اوپنهایمر» پیشتاز اعلام نامزدهای نهایی جوایز آکادمی فیلم بریتانیا (بفتا) شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین افتتاح سینماتک مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی برج آزادی با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت:«فرانسیس فورد کاپولا» از اکران پروژه جدیدش «مگالوپولیس» که سال‌ها در فکر ساختش بود در سال جدید میلادی خبر داد و آن را اثری غیرمعمول خواند که هرگز خسته کننده نیست.