یک‌شنبه 15 مهر 1403

سینما متعلق به مردم نیست!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سینما متعلق به مردم نیست!

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سینما اکنون متعلق به مردم نیست و فیلم‌ها و سریال‌های متعددی که پخش می‌شوند بر اساس سلیقه است که باب پسند مردم نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن اکلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز درباره فعالیت‌های تلویزیونی و سینمایی خود اظهار کرد: در حال حاضر مشغول نگارش متن فیلمنامه سریال گرفتار 3 هستم که در مرحله تصویربرداری قرار دارد.

وی اضافه کرد: سریال گرفتار 3 روایت مردی است که دارای فرزندان متعددی بوده و با مشکلات خاص مواجه است و تلاش دارد با تکیه بر توانایی‌های خود این مشکلات را از سر راه خانواده بردارد. این بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد: در حوزه نمایش صحنه نیز فعالیت‌های انجام می‌دهیم و تا پایان سال جاری این نمایش را به سرانجام خواهیم رساند، چراکه این نمایش‌ها چند بُعد دارد و بازیگران متعدد در آن ایفای نقش می‌کنند. اکلیلی درباره اینکه سریال گرفتار 3 از کدام شبکه پخش می‌شود؟ مطرح کرد: مقرر شده این سریال از یکی از شبکه‌های جوان‌پسند پخش شود، اما هنوز قطعی نشده است. وی همچنین درباره وضعیت سینمایی ایران چنین توضیح داد: سینما اکنون متعلق به مردم نیست و فیلم‌ها و سریال‌های متعددی که پخش می‌شوند بر اساس سلیقه است که باب پسند مردم نیست. این بازیگر سینما و تلویزیون تأکید کرد: البته بازیگران جوان خوبی در عرصه سریال و سینما حضور دارند و با توانایی‌ها زیاد نقش‌های عامه‌پسند بازی کرده‌اند. اکلیلی تبیین کرد: سینمای ایران با تلفیقی از بازگران قدیم و جدید می‌تواند خوش بدرخشد، به این شرط که کارگردانان و تهیه‌کنندگان با ساخت آثار پرمحتوا و جذب مخاطبان به نیاز آنان پاسخ دهند، البته سلیقه مخاطبان در سریال و سینما تفاوت دارد. وی مطرح کرد: بنابراین نمی‌توان همه را راضی نگه داشت، اما باید با نگارش فیلمنامه قوی و موثر درد جامعه را بیان کنیم و از طریق هنر حرف خود را به گوش مسئولان برسانیم، با این کار می‌توانیم به رسالت خود در زمینه دستیابی به سینمای اسلامی و مطالبه‌گر جامعه عمل بپوشانیم، امیدواریم مسئولان نیز به هنر توجه بیشتری نشان دهند. انتهای پیام /*