شنبه 6 مرداد 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه ورزش سه

رامین رضاییان با حضور در استقلال یکی از مهمترین انتقالات تابستان امسال را رقم زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ تنها چهره مشهور سیاسی جهان نبود که از یک سوء قصد جان به در برد. ماندن بر مهمترین کرسی‌های قدرت در کشورهای جهان گاه به قیمت جان صاحبان قدرت تمام شده و گاه تیرها به هدف نخورده است. «اقتصادنیوز» در این گزارش به تاریخچه مهمترین ترورهای ایران و جهان پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراخوان سیزدهمین رویداد سراسری تئاتر صاحبدلان در بخش‌های مختلف صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه‌نویسی، تئاتر ملل و پژوهش و آموزش منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی امسال، در شبکه نمایش خانگی اکران می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش‌نامه جمهوری تشنگان نوشته‌ی شهریار جوهری اخیرا توجه‌های زیادی را در دنیای داستان و نمایشنامه به خود جلب کرده و نامزد برترین نمایش‌نامه از دهمین دوره انتخاب آثار برترین ادبیات نمایشی ایران نیز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با رای دادگاه، پرونده قتل غیرعمد علیه «الک بالدوین» در رابطه با مرگ «هالینا هاچینز» فیلمبردار فیلم «زنگار» مختومه اعلام شد. با رای دادگاه، پرونده قتل غیرعمد علیه «الک بالدوین» در رابطه با مرگ «هالینا هاچینز» فیلمبردار فیلم «زنگار» مختومه اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، -«الک بالدوین» بازیگر هالیوودی به دلیل تیراندازی مرگبار در حین ساخت فیلم سینمایی «زنگار» در سال 2021 که به مرگ «هالینا...

وب‌گاه ورزش سه

اسپانیای زیبا یا انگلیس کسالت بار؟ فوتبال مثل سینما نیست و آدم خوب داستان، همیشه برنده نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نسخه سینمایی تله تئاتر «کاتب اعظم»، محصول مرکز سریال سوره به مناسبت تاسوعا و عاشورا حسینی در 2 قسمت، از شبکه افق پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

محمد مهدی اسماعیلی در جلسه هیئت امنا‌ی صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران حضور یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن این حکم به شرح زیر است: «جناب آقای سید مصطفی موتورچی نظر به دانش، تخصص و اشراف جنابعالی در حوزه نمایشنامه نویسی به ویژه نمایشنامه‌های تئاتر مردمی بچه‌های مسجد و با توجه به اهمیت این حوزه خاص به‌عنوان رکن اساسی شکل‌گیری یک اثر نمایشی درخور به موجب این حکم به دبیری چهارمین جشنواره نمایشنامه‌نویسی گلدسته‌ها منصوب می‌شوید. امید است با یاری خداوند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رضا ایرانمنش عنوان کرد: مردم همیشه به من لطف دارند با هر بار بستری به بیمارستان می آیند و این بار هم لطف داشتند. دکتر خواهش کرد که مراقبت صورت بگیرد تا کسی به ملاقات نیاید و فقط 2 نفر به صورت شیفتی صبح تا شب و شب تا صبح به صورت محدود حضور داشتند که همسر و پسرم و بابک نوری بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا ایرانمنش از عمل جراحی اخیرش که در پی عوارض خروج گلوله و ترکش طی یک سال گذشته از بدنش رخ داد، سخن گفت و یادآور شد که همچنان عاشق بازیگری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است درباره وضعیت جسمانی خود بیان کرد: در حال حاضر روی ویلچر هستم یا با واکر راه می‌روم و یک ماهی باید دوره نقاهت را بگذرانم به هر حال جا به جایی برایم سخت است اما خدا را شکر حالم بهتر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا ایرانمنش که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است درباره وضعیت جسمانی خود به مهر بیان کرد: در حال حاضر روی ویلچر هستم یا با واکر راه می‌روم و یک ماهی باید دوره نقاهت را بگذرانم به هر حال جا به جایی برایم سخت است، اما خدا را شکر حالم بهتر است. وی درباره دلیل بستری شدنش در بیمارستان عنوان کرد: به دلیل حضور در دوران جنگ تحمیلی در این سال‌ها 6 گلوله...