جمعه 31 فروردین 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری تسنیم

انجمن صنفی مدیران و دستیاران تدارکات سینمای ایران نرخ دستمزدهای مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما در سال 1403 را تعیین و اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

مشاور فرماندهی کل ارتش در حاشیه تجلیل از عوامل «آسمان غرب» گفت: این فیلم ارتش را زنده می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

67 فیلم مستند و 12 نماهنگ در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی فرصت دریافت جایزه دارند.

وب‌گاه عصر ایران

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را به دبیری کمال تبریزی با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» 26 تا 30 اردیبهشت‌ماه 1403 در تهران برگزار می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

نشست هم‌اندیشی فیلمنامه نویسی و هماهنگی برگزاری رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی با حضور رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، مدیران این رویداد و جمعی از مدیران، فیلمنامه‌نویسان و کارگردان‌های مطرح کشور برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در نشست هم‌اندیشی فیلمنامه نویسی و هماهنگی برگزاری رویداد استارت آپی فیلمنامه نویسی که عصر روز سه شنبه 28 فروردین ماه در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار شد، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو رئیس این پارک، مهدی سجاده چی رئیس کانون فیلمنامه نویسان سینما، پوران درخشنده نویسنده و کارگردان، دکتر محمود اربابی نویسنده و عضو هیات علمی دانشگاه،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، احمد الستی، پوران درخشنده، مهرداد زاهدیان، آرش لاهوتی و پریوش نظریه، داوران بخش مستند و نماهنگ نخستین دوره این رویداد سینمایی هستند. آثار مستند و نماهنگ از شهر‌های مختلف ایران، چون تبریز، اراک، قدس، تهران، ساری، کرمانشاه، خرم‌آباد، آبادان، طالقان، شیراز، ایلام، اندیشه، اردبیل، ارومیه، پاوه، بیرجند،...

وب‌گاه خبر آنلاین

بهروز افخمی در تدارک اکران تابستانی «استاد» و «صبح اعدام» است.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه حیاط دولت دوباره از ساخت سریال‌ها و فیلم‌هایی گفت که درباره جنایت‌های اسرائیل و حماسه‌های مقاومت قرار است ساخته شوند.

خبرگزاری تسنیم

معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال 1403 را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایل بختیاری در اواخر دوران قاجار تاثیر بسیار زیادی بر وقایع و رویدادهای سیاسی ایران داشت. در این دوران سران این ایل به دلیل قراردادی که با شرکت‌های نفت خارجی در حفظ امنیت جاده‌ها و تاسیسات نفتی جنوب غرب کشور بسته بودند، از درآمدهای سرشار نفتی برخوردار شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرآیند انتخاب «چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی» با یک نظرخواهی سراسری از مدیران فرهنگی، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز شد. پس از برگزاری این نظرسنجی که با جامعه آماری بیش از هزار نفر صورت گرفت، نام 86 هنرمند به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به «کمیته انتخاب نامزد‌های نهائی چهره سال هنر انقلاب» ارائه شد. این کمیته...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک‌سالی از مرگ کیومرث پوراحمد فیلمساز مهم می‌گذرد؛ فیلمسازی که می‌توان در میراث سینمایی‌ای که از خود به‌جا گذاشت، درس‌های ارزشمندی آموخت اما دراین‌میان شاید مهمترین آنها دغدغه داشتن نسبت به ایران و هویت ایرانی بود؛ فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد و بماند؛ یادش ماندگار.

خبرگزاری تسنیم

فیلم «آخرین تولد» ساخته نوید محمودی با بازی الناز شاکردوست و پدرام شریفی اکران آنلاین می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون از عرضه محصولات کانون پرورش فکری شامل فیلم و انیمیشن خبر داد.