جمعه 7 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه فرارو

«در 600 هزار مدرسه دخترانه باید این وظیفه روایتگری پیشرفت ایران و دختر ایرانی را انجام دهیم. در کنار آن هم 16 طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجراست. باید از تشکل‌های دانش‌آموزی همچون اتحادیه انجمن‌های اسلامی تشکر کنیم؛ در حالی که امروز همه هجمه‌ها بر روی دختران عزیز ایران ماست؛ این تشکل‌ها پای کار آمدند.»

وب‌گاه فرارو

براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز سه شنبه 11 اردیبهشت شاهد ورود موج بارشی جدیدی خواهیم بود که نقاط نیمه غربی کشور را پوشش می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

«4 مورد دستگیری داشتیم و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.»

وب‌گاه فرارو

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون» با میانگین 81 بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

وب‌گاه فرارو

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور با شرکت بیش نیم میلیون (501 هزار) داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه در 412 شهر، 624 حوزه اصلی و 1993 حوزه فرعی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌ریزی برای تحقق رشد تولید در آموزش، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی در کشور با حمایت از هنرمندان خبر داد و گفت: امسال نهضت پلاتوسازی در دستور کار قرار دارد تا در تمام شهرها و استان‌ها بتوانیم پلاتوهای قدیمی را احیا و پلاتوهای جدیدی دایر کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی آتش نشانی، گفت: آتش سوزی هر دو سوله تحت کنترل قرار گرفته است و آتش نشانان مشغول لکه گیری هستند.

وب‌گاه فرارو

نوبت اول کنکور سراسری 1403 با رقابت 533 هزار و 322 داوطلب در گروه‌های علوم ریاضی و علوم انسانی صبح امروز 6 اردیبهشت 1403 در 412 شهر و بخش کشور آغاز شد. در همین راستا، تصاویری از حواشی برگزاری کنکور سراسری 1403 را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه فرارو

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز برگزاری کنکور سراسری را در سطح کشور داشتیم و چندین مسیر اصلی و فرعی شهرستان زیرکوه به دلیل شدت بارندگی و سیلاب مسدود شد و برخی از داوطلبان کنکور به محل حوزه‌های آزمون نرسیدند.

وب‌گاه فرارو

طبق اعلام روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان، پرواز تهران - زاهدان - مشهد تغییر مسیر داد.

وب‌گاه فرارو

همسر صدیقه وسمقی، گفت: همسرم در اثر یک بیماری ژنتیک بینایی خود را اخیرا به طور کامل از دست داده و این موضوع در آزمایش‌هایی که 27 فروردین ماه در انتقال ایشان از زندان به بیمارستان فارابی انجام شده، مورد تایید پزشک قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

گویا سندرم کلنگ بی‌قرار شهرداری دوباره عود کرده و این بار درست بیخ گوش یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران یعنی تئاتر سنگلج قرار است به زمین بخورد.

وب‌گاه فرارو

با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری، مهار شد.

وب‌گاه فرارو

بیست و هشتم فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهر ری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

وب‌گاه فرارو

از زمان روی کار آمدن علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران، بنر‌ها و بیلبورد‌های این شهرداری تهران همواره با انتقاداتی مواجه شده است؛ حال سانسور کراوات در تصویر غلامرضا تختی با واکنش‌ها و انتقادات کاربران فضای مجازی همراه شد.