جمعه 7 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه مشرق نیوز

اختلاف میان عموهای فیتیله‌ای با مجید قناد (عمو قناد) که به بیش از یک دهه پیش برمی گردد، این روزها با یک گفت و گوی تلویزبونی در فضای رسانه تازه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی اعلام کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند 16 ماده 2 قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، ابلاغ کرد.

وب‌گاه فرارو

این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن 6 خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن 6 خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد و گفت: حوزه فرهنگی در تعاملات ایران و پاکستان نقش محوری و پیشینی دارد و در پاکستان مزیت مطلق حوزه دیپلماسی، فرهنگی است.

وب‌گاه فرارو

بعد از عملیات وعده‌صادق ما باید بیشتر در حوزه اقتصاد متمرکز شویم. اسرائیل تمرکز بیشتری می‌کند تا در این حوزه به ما ضربه بزند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایل بختیاری در اواخر دوران قاجار تاثیر بسیار زیادی بر وقایع و رویدادهای سیاسی ایران داشت. در این دوران سران این ایل به دلیل قراردادی که با شرکت‌های نفت خارجی در حفظ امنیت جاده‌ها و تاسیسات نفتی جنوب غرب کشور بسته بودند، از درآمدهای سرشار نفتی برخوردار شدند.

وب‌گاه الف

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج گفت: تولید 10 فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری در دستور کار است.

وب‌گاه فرارو

ربیعی با بیان این اعتقاد که بسیار تاکید کرده ایم که تغییر سبک زندگی که در خیابان می‌بینید، توطئه نیست، بلکه تغییر ارزش‌ها است، تصریح کرد: اینگلهارت هم مطالعه کرده و می‌گوید کل جوامع این تغییرات را دارند. در هر جامعه‌ای به شکلی است. تعطیلی جمعه و شنبه توطئه نیست بعد هم فضای مجازی را محل این توطئه تصور می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در یکی از این جعل‌های فتوشاپی، سر ترانه علیدوستی را به جای الناز شاکردوست گذاشتند و سر حمید علیدوستی پدر ترانه را به جای مهران مدیری. جالب این‌که آنقدر این جعل ناشیانه بود که حتی موهای مهران مدیری را بر صورت پدر ترانه علیدوستی گذاشته بودند یا به این فکر نمی کردند او لباس زمستانی به تن دارد که با هوای بهاری اکنون همخوانی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.

وب‌گاه فرارو

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

وب‌گاه فرارو

بشر در طول تاریخ از رنگ‌ها در زمینه‌های متفاوتی بهره برده است که از مهمترین موارد استفاده آن، بهره گیری در زمینه درمانی است. در فرهنگ دیرین کشورهایی، چون مصر و چین کروموتراپی یا رنگ درمانی جایگاه ویژه‌ای داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجلس دوازدهم دیگر نماینده ای به نام کریمی قدوسی ندارد؛ مردی که با ادعاهایش در حوزه امنیتی و هسته از یک سو و حملاتش به دولتمردان روحانی و ادعاهایی که به سرعت تکذیب می شدند مشهور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با استقبال فوق العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از 1/5 میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله 1 روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد. در فاصله 1 روز مانده تا اکران از آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد. با استقبال فوق العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از 1/5 میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله 1 روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد.