سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیشب یک اسطوره را از دست دادیم. بازیگر افسانه‌ای فیلم «گودزیلا» درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «رویای یک اسب» به کارگردانی مرجان خسروی بالدی به جشنواره ترنتو راه یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مستند «خونه مامان شکوه» (مهدی بخشی مقدم) تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به بخش مسابقه جشنواره مسکو راه یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

«چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟» در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه گسترش

قاتل زنجیره ای در پاسخ به سوال خبرنگاری گفت: «کشتن مردم را دوست دارم و می‌خواهم به آن ادامه دهم.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «آهنگ دونفره» به کارگردانی «آرزو ارزانش» با پخش «فیلمیران»، فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی «منیر قیدی» با پخش «بهمن سبز»، فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی «سامان سالور» با پخش «خانه فیلم»، فیلم سینمایی «باباسیبیلو» به کارگردانی «ادوین خاچیکیان» با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی پردیس مگامال ترکیب فیلم های تازه...

وب‌گاه عصر ایران

صفحه‌ی من مشخص است. آدرس دارد. گاهی بهتر است قبل از حکم دادن _ چه این طرفی و چه آن طرفی _ چند دقیقه وقت بگذاریم و راست و دروغ هر مطلبی را بفهمیم. من هر چه بخواهم بنویسم، در صفحه خودم می نویسم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «افلیا» به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی به عنوان اولین نمایش ایرانی اقتباس شده از آثار شکسپیر در آرشیو جهانی شکسپیر ثبت شد. این نمایش با بازی روژین پناهی 4 دور در ایران و خارج از ایران به صحنه رفته است. دور اول اجرای این اثر به تهیه کنندگی سمیه طیبی در سال 1400 در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان، دور دوم اجرای نمایش به تهیه کنندگی مشترک...

وب‌گاه عصر ایران

«اینگمار برگمن» و «اورسن ولز» دو کارگردان بزرگ و تاثیرگذار تارخ سینما بودند که هرگز سینمای یکدیگر را قبول نداشتند و در مقاطع گوناگون به شکل بی‌رحمانه‌ای از یکدیگر انتقاد می‌کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاتل زنجیره ای در پاسخ به سوال خبرنگاری گفت: «کشتن مردم را دوست دارم و می‌خواهم به آن ادامه دهم.»

خبرگزاری تسنیم

«چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟» با طراحی میکائیل شهرستانی در خانه هنرمندان روی صحنه خواهد رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «مردمان خشمگین» به کارگردانی ایرج افشاری‌اصل از روز یکشنبه، بیست‌وهفتم فروردین‌ماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هنرمندان در ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «پرده‌های علوی» در محوطه باز مرکز تئاتر کانون پرورش فکری به نقالی، پرده‌خوانی، مناجات‌خوانی و قصه‌گویی می‌پردازند.

وب‌گاه فرارو

تنها 37 سال سن داشت که دست از آزار و اذیت اعضای خانواده برداشته و همراه با پسر 15 ساله‌اش قتل‌های سریالی خود را آغاز می‌کند. کالینگر با عنوان فروشنده به منازل وارد شده و سپس دست به سرقت، تجاوز و آزار جنسی می‌زند که در این اقدامات 3 نفر به شکل فجیعی با چاقو مثله شده و به قتل می‌رسند. حتی یکی از این افراد جوزف جونیور پسر خودش بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با آغاز اکران عید فطر فیلم‌هایی با بازی نیکی کریمی، پریناز ایزدیار، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، پانته‌آ پناهی‌ها و فرزاد فرزین (خواننده) روی پرده سینماها می‌رود.