دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرامرز صدیقی بازیگر پیشکسوت کشورمان در بیمارستان بستری شد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با حضور در بیمارستان محل بستری استاد فرامرز صدیقی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان، ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جریان روند درمانی این هنرمند پیشکسوت قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل مشکلات ریوی و معده در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و وضعیت جسمی‌اش رو به بهبود است.

وب‌گاه عصر ایران

گفت وگوی اخیر عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش بازتاب زیادی داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

«جنگ جهانی سوم» در هفتادونهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز، برنده دو جایزه بخش افق‌ها شد.

وب‌گاه عصر ایران

انجمن بین‌المللی جن‌گیران در واکنش به فیلم «جن‌گیر پاپ» محصول 2023 به کارگردانی «جولیوس ایوری» و با بازی «راسل کرو» در نقش کشیش گابریل امورث، این فیلم را غیرقابل اعتماد و از هم‌گسسته توصیف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدافع معروف با اشاره به اینکه کسی که بلد نیست امر به معروف و نهی از منکر کند، غلط می‌کند که کاری انجام دهد، تصریح کرد: امر به معروف راه دارد. دین ما، دین محبت است.

وب‌گاه عصر ایران

پیام دهکردی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون نانوایی را به نام خود تاسیس کرده و پشت تنور نانوایی نان می‌پزد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: رای دادگاه هواپیمای اوکراینی در ایام نوروز صادر شد و در مرحله ابلاغ دادنامه است. تا آخر فروردین ماه فرایند ابلاغ صورت می‌گیرد و بعد از آن اطلاع رسانی می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پور اسماعیلی گفت: بومی گرایی و ژانر موضوع و محور همایش پنجم است، از این رو امیدواریم مطالعات این حوزه در سینمای بلند هم مزایایی داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

گفت وگوی اخیر عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش بازتاب زیادی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مستند کوتاه «چوب» به کارگردانی مرتضی پایه‌شناس به بخش نیمه نهایی مسابقه بیست و پنجمین جشنواره فیلم‌های خیلی کوتاه فرانسه راه یافت. این جشنواره از 12 تا 21 خرداد ماه در شهر تور فرانسه برگزار می‌شود. جشنواره بین‌المللی «تری کورت» به تمام فیلم‌های کمتر از چهار دقیقه از هر ژانری شامل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیام دهکردی گفت: 5-6 ماه ست فعلا در حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت نمی‌کنم. تصمیم گرفتم در این مدت برای گذران زندگی سراغ کاری بروم که دوستش دارم و نان سالم تحویبل مردم بدهم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز پیش فروش روز‌های نخست نمایش «لانگ شات» به کارگردانی محمدرضا مالکی پوستر این اثر نمایشی منتشر شد. طراح پوستر این نمایش مصطفی بهزادی‌فر است. «لانگ شات» که نمایشی در ستایش عاشقان سینماست از 27 فروردین در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. عوامل این اثر نمایشی عبارتند از نویسندگان: محمد رضا مالکی، جواد خورشا، بازیگر و کارگردان:...

وب‌گاه عصر ایران

سعید روستایی در سال 1368 به دنیا آمده و مسعود فراستی در سال 1330. بنابراین عجیب نیست که نگاه این دو نفر به مسئله "احترام نهادن به والدین" یا "حفظ حرمت بزرگ‌ترها" متفاوت باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«برادران لیلا» و حواشی‌اش حالا حالاها جا دارد برای فکر کردن. صاحب این قلم تا به امروز سه یادداشت در این باره نوشته است و به هیچ کس هم قول نمی‌دهد که این یادداشت آخری‌اش باشد.