دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه فرارو

بررسی‌های پلیسی نشان از آن داشت که 3 تا 4 روز از قتل می‌گذرد و پسر جوان که همراه مادرش در خانه بود هدف تحقیق قرار گرفته و به قتل پدرش اعتراف کرد و مشخص شد روز حادثه پسر جوان با پدرش درگیر شده و ابتدا او را خفه و سپس با ضربات کاتر سر و صورت پدرش را هدف ضربات خونین قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نصیری گفت: این از عجایب است که می‌گویند ظریف برجام را نخوانده و متخصص نیست و آقای باقری با تحصیلات غیرمرتبط برجام را خوانده است. ما باید به قلدری آمریکا تن دهیم وگرنه بیچاره می‌شویم؛ ولو اینکه با این سیاست خارجی مردم را بیچاره کرده اند. هر چه دیرتر جام زهر را بنوشیم مردم بیشتر خسارت می‌بینند. فرزند دبیر شورای امنیت صادر کننده نفت است این سیاست خارجی برای آقازاده‌ها سرشار از نعمت بوده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز حادثه پسر جوان با پدرش درگیر شده و ابتدا او را خفه و سپس با ضربات کاتر سر و صورت پدرش را هدف ضربات خونین قرار داد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: روز پنجشنبه 17 فروردین امسال دختر جوانی در تماس با مأموران کلانتری 131 شهرری ادعا کرد که برادرش به او زنگ زده و از کشتن پدرشان خبر داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کوروش زارعی بازیگر و دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر از تسویه مطالبات هنرمندان تئاتری تا پایان فروردین ماه سال جاری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری دانشجو نوشت: نصیری گفت: ما نه تنها اعتماد آمریکا بلکه باید اعتماد چینی ها را جلب کنیم. ما از تجاوز ننگین پوتین از یک کشور حمایت کردیم و به آنها سلاح دادیم و آقای خانعلی زاده دارد با خوشی از تجاوز روسیه دفاع می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا زائری گفت: اگر ما در روزگار سختی و نداری کنار کسی نباشیم و به داد او نرسیم و نانی به سفره‌اش نبریم، چگونه می‌توانیم او را امر به معروف کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرویز پرستویی در مراسم ختم پوراحمد: هفت ماه است که بعضی افراد مطالبی را مطرح می‌کنند مبنی بر این‌که باید در کنار مردم بود، در حالی که هنرمند همیشه دغدغه مردم را دارد و هنرمندی مانند کیومرث پوراحمد از قبل از انقلاب در کنار مردم بوده و تنها هم بوده و هرگز موج سوار نبوده است.

وب‌گاه عصر ایران

پرستویی: یادمان نرود که بعد از ساخت آخرین فیلم‌های پوراحمد چه برخوردی با او کردیم. اگر شرایط اجتماعی سبب می‌شود یک هنرمند فیلم ضعیفی بسازد، نباید به او بی‌احترامی کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه های مختلف تلویزیون در شب های قدر ماه مبارک رمضان با پخش مراسم احیا در اماکن مقدس به روی آنتن می‌برند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «ژان پل بلموندو» ستاره بزرگ سینمای فرانسه و چهره‌های تاثیرگذار در شکل‌گیری موج‌نوی این کشور بود که 90 سال پیش در چنین روزی متولد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پوشش اخبار مرتبط با خودکشی در رسانه‌ها اصولی مشخص دارد. محافظت از روان جامعه در برابر اخبار ناگواری چون خودکشی افراد، به ویژه چهره‌های نام‌آشنا، پایبندی اهالی رسانه به شیوه‌نامه‌هایی را که به همین منظور تدوین شده‌اند، ضروری می‌سازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پرستویی خطاب به وزیر ارشاد اظهار کرد: شما چهار سال مستاجر ما هستید اگر عملکرد خوبی داشته باشید این مدت را تمدید می‌کنیم اگر نه که ما مالک هستیم اما بگذارید این رفاقت وجود داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ژان پل بلموندو» ستاره بزرگ سینمای فرانسه و چهره‌های تاثیرگذار در شکل‌گیری موج‌نوی این کشور بود که 90 سال پیش در چنین روزی متولد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی سال‌های اخیر بازیگرانی که وارد عرصه‌ی موسیقی شدند و به خوانندگی روی آوردند، زیاد بودند. اگرچه برخی از آنها علاقه به خوانندگی و داشتن صدای خوب را عامل ورود به این عرصه عنوان کرده‌اند؛ اما واقعیت امر می‌تواند کسب شهرت بیشتر باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم ختم زنده یاد کیومرث پوراحمد کارگردان تلویزیون و سینما صبح امروز (20 فروردین) در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد./ همشهری آنلاین