یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی با بازی مریم بصیری فر، آیت بی غم، علی تاریمی، آتوسا جلیلی، هیوا حقانی، میلاد خیرخواه، علیرضا دهقانی، حسام زرنوشه، مبینا شادمانی، محمد شهریار، مجید عراقی، بی‌تا عزیز، ریحانه غفوریان، نیلوفر فتاحی، میترا مسائلی، لیلا نبی اللهی و مهیار ورزگان...

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجرای تئاتر «شبح اپرا» پس از 35 سال اجرا در سالن نمایش برادوی آمریکا به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

شبکه نمایش سیما برای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته 3 فیلم سینمایی جدید آماده پخش کرده است.

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی موفق به کسب جایزه لاله طلایی بهترین فیلم از چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم استانبول در کشور ترکیه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«برای پس از مرگم» (عبدالرضا نعمت‌الهی) پربیننده‌ترین مستند سایت هاشور در فروردین‌ماه 1402 بود. این مستند درباره علی صفایی حائری، روحانی اندیشمندی است که زندگی و عقایدی متفاوت داشت.

خبرگزاری تسنیم

تهیه‌کننده قدیمی تلویزیون اعتقاد دارد درباره برآورد و یا معیارِ هزینه ساخت سریال‌های تاریخی باید به عواملی توجه شود که برخی از اتفاقات معیارها را تغییر داده است. فلان بازیگر آمده و چند میلیارد درخواست دستمزد دارد و معتقد است او می‌فروشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پانصدوسی‌وسومین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران با عنوان «مسلخ ایدئولوژی»، فیلم سینمایی «کشتزارهای مرگ» به کارگردانی رولند جافی محصول سال 1984 نقد و بررسی و از تاثیرات فاجعه‌بار ایدئولوژی مائوییستی «بازگشت به نقطه صفر» خمرهای سرخ بر زندگی مردم کامبوج گفته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خوش‌تیپ‌ترین زوج سینمای جهان، کریس ایوانز و آنا د آرماس در فرش قرمز افتتاحیه فیلم جدیدشان Ghosted محصول کمپانی اپل در نیویورک حضور یافتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نصراله قادری، شهرام کرمی و لیلی عاج به عنوان هیئت داوران بخش نمایشنامه‌نویسی شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منصوب شدند. لیلی عاج با کارگردانی فیلم «سرهنگ ثریا» در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر مورد توجه قرار گرفته بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن تنابنده با انتقاد از حذف نام هومن سیدی، کارگردان فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» برای گرفتن مجوز بیلبوردهای تبلیغاتی این اثر، به مواجه شدن با درخواست برای حذف عکس خودش گفت و از این روند انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی از پنجم اردیبهشت ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایران‌شهر اجراهای خود را آغاز میکند.

خبرگزاری مهر

مشهد نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: توسعه شرق مشهد برای شورای اسلامی شهر ملاک است و اتفاق‌های خوبی نیز در این رابطه در حال انجام و بزودی این موضوع را شروع می‌کنیم.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه ورزش سه

شمارش معکوس برای برگزاری مهمترین بازی فوتبال ایران و حتی آسیا آغاز شده است.