جمعه 7 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «باغ آلبالو» اثر آنتوان چخوف با طراحی، دراماتورژی و کارگردانی میکائیل شهرستانی از تاریخ 25 فروردین ماه هر شب ساعت 20:30 اجرا‌های خود را در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند. داود بیتاء، امیرحسین نسیمی، مرضیه ساکی، منصوره هروی، آرین نعیمی، امید فتحی، پگاه مجدالدین، نساء بامداد، اعظم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان سینمایی، قادر آشنا را به سمت دبیر «ششمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران» منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «باغ آلبالو» با طراحی، دراماتورژی و کارگردانی میکائیل شهرستانی از 25 فروردین ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «باغ آلبالو» با طراحی، دراماتورژی و کارگردانی میکائیل شهرستانی از 25 فروردین‌ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی فسیل رکورد تعداد مخاطب روزانه یک فیلم در دوره پس از کرونا را به نام خود ثبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اجرای نمایش «معرکه در معرکه» به کارگردانی سیاوش طهمورث شامگاه سه‌شنبه 15 فروردین با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر از جمله فریده سپاه‌منصور، هوشنگ توکلی، ایرج راد، رضا بابک و جلیل فرجاد آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سکانسی کنایه‌آمیز از سریال نون خ را ببینید: "سایت بوم‌گردی فردا 7 صبح به مدت نیم ساعت برای پرداخت باز میشه اگه پرداخت نکردید از تسهیلات خبری نیست!"

وب‌گاه عصر ایران

پیش از همه این پرسش جدی قابل طرح است؛ صداوسیمایی که مدیران ارشدش حداقل در کلام در پی جذب حداکثری و تعامل با مخاطب و جلب اعتماد هستند، چگونه می تواند با جزئی نگری و اعمال سلیقه هایی از این دست، رویکردش را عملیاتی کند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در بازپخش اخیر سریال «پژمان» در شبکه تماشا، نام عادل فردوسی‌پور و برنامه «90» حذف شد و برخی رسانه‌ها با انتشار فیلم اصلی و مقایسه آن با نسخه حذف شده، به این تصمیم صداوسیما واکنش نشان داده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عبارت "توقیف فیلمم را به سانسور ترجیح می‌دهم" موجب واکنش تدریجی سازمان سینمایی شد و او شانس اکران فیلمش در ایران و معرفی شدن به آکادمی اسکار را از دست داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری جالب از علیرضا دبیر بعد از حواشی رخ داده در تمرین تیم ملی کشتی منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری از شهاب حسینی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در کنار دو فرزندنش دوباره در شبکه‌های اجتماعی بازنشر و پربازدید شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از ابدویک روز، ژانر فلاکت و بدبختی دیگر چندان عجیب نبود. «برادران لیلا» آشکارا از دل همین جریان سر بر آورده است. فیلمی که خود آغازگر جریانی بود که حواشی‌اش کاملا طبیعی و واقعی به نظر می‌رسید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کشور عصر امروز در آیین تکریم و معارفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان با بیان اینکه کانون به عنوان یک سرمایه ملی و یا حتی بین‌المللی در سطح دنیاست که به صورت متمرکز با موضوع کودک و نوجوان به مدت 60 سال فعالیت می‌کند اظهار کرد: در بررسی کشور‌های مختلف دنیا نمونه‌ای شبیه کانون نداریم و اگر هم باشد...

وب‌گاه عصر ایران

مسعود فراستی گفت: برادران لیلا، یک فیلم ضد خانواده و به ویژه ضد پدر خانواده و پر از سیاه نمایی است.