سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری تسنیم

فیلم‌های عید فطر اگرچه هرکدام به تنهایی ممکن است فیلم خوبی باشند اما برای جذب مخاطبین سینما در یکی از بازه‌های مهم اکران قدرت چندانی ندارند.

خبرگزاری مهر

کتاب «تابستانی با پروست» نوشته ماتیاس چوکه با ترجمه ناصر غیاثی توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

حمید رسایی در توئیتی به عادل فردوسی پور تهمت آزارگر ورزشی زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران نوشت: رضا کیانیان در واکنش به نقل قول رادیو فردا از وی، با انتشار مطلبی در حساب اینستاگرام خود، از فضای مجازی خداحافظی کرد و نوشت: ««این آخرین پست من است. خداحافظ همگی»، اما چند نکته را نباید از چشم دور داشت...

وب‌گاه عصر ایران

این منتقدان در توضیح عدم حضور فیلم‌هایی از «ژان لوک گدار»، «اسکورسیزی» و «اسپایک لی» توضیح داده‌اند که از نظر جمعی آنها برترین آثار این سینماگران متعلق به قرن پیش بوده است و درباره آثار «استیون اسپیلبرگ» نیز در هیچ موردی همه شش منتقد تهیه‌کننده این فهرست توافق نظر نداشته‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی راه گفت‌وگو بسته می‌شود و پای چماق کشی به میان می‌آید، دیگر گوش‌هایی که قرار بود بشنود، با پنبه‌ای بزرگ پر می‌شود و لج بازی جای منطق را می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری از تولد فرزند احمد مهرانفر، بازیگر معروف سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

دبیر کارگروه قاچاق فیلم معتقد است که معلوم نیست فیلم‌ها از چه منبعی لو می‌روند و برای پیگیری نسخه لو رفته فیلم‌ها حتی تلگرام هم جوابمان را نمی‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید روستایی، کارگردان فیلم «متری شش و نیم» با انتشار این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: سکانسی که از پایان‌بندی متری شیش و نیم حذف کردند.

وب‌گاه عصر ایران

رضا کیانیان در واکنش به نقل قول رادیو فردا از وی، با انتشار مطلبی در حساب اینستاگرام خود، از فضای مجازی خداحافظی کرد، اما چند نکته را باید از چشم دور نداشت...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد احمدی معتقد است که معلوم نیست فیلم‌ها از چه منبعی لو می‌روند و برای پیگیری نسخه لو رفته فیلم‌ها حتی تلگرام هم جوابمان را نمی‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک هیات مذهبی در قائم‌شهر برای اولین بار اقدام به سنت‌شکنی در برگزاری مراسم شب قدر با هدف جذب دختران دهه هشتادی کرد.

خبرگزاری تسنیم

اتفاقات بعد از فوت کیومرث پوراحمد و برخی حملات در فضای مجازی به رضا کیانیان ماهیت و پشت پرده فضای مجازی را نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی فقیه بازیگر باسابقه کشورمان عقیده دارد کمبود آثاری درباره شاهنامه در تئاتر بشدت احساس می‌شود و اجرای نمایش «هفت خان اسفندیار» اتفاقی ارزشمند است.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی با «قصه های مجید» و «خواهران غریب» و «شب یلدا» و «سرنخ» برای کثیری از مردم در چند نسل خاطره ساخته چرا از انبوه این مخاطبان چندان خبری نبود؟ هنرمند را تنها همکاران او نمی‌شناسند بلکه طرف او بیشتر مخاطبانی هستند که با آثار آنان زندگی کرده اند...