سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خرگزاری دانشجو، به نقل از مشاور رسانه‌ای بیتافیلم، فیلم سینمایی «رؤیای کاغذی» به کارگردانی علی عطشانی و سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی صدرا درودیان همایونی و کسری درودیان همایونی در چهل و سومین حضور بین‌المللی خود، برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم «کلاه سیاه» مجارستان شده است. جشنواره فیلم «کلاه سیاه» مجارستان جشنواره‌ای یک ماهه است که به فیلم‌هایی از سراسر جهان...

وب‌گاه عصر ایران

می‌خواستیم این فهرست گستردگی سینمای جهان و سلیقه ما را بازتاب دهد اما نمی‌خواستیم ترس از خشم توییتری روی روند انتخاب ما تاثیر بگذارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «رویای کاغذی» ساخته علی عطشانی جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره کلاه سیاه در بوداپست مجارستان را از آن خود کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای صدور پروانه نمایش آثار غیر سینمایی با نمایش 8 عنوان فیلم بلند داستانی و 11 عنوان فیلم مستند و 13 عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد.

وب‌گاه فرارو

به احتمال قریب به یقین عکسی که از مرحوم پوراحمد منتشر شده است در تاریخ عکاسی ایران ماندگار می‌شود. همانطور که تصویر جسد هدایت در تاریخ ماندگار شد. این اتفاق برای خانواده آن مرحوم بسیار سنگین تمام می‌شود و ترومای شدیدی را بر روان‌شان تحمیل می‌کند. اما عکس بی‌رحم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های غیر سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش 8 عنوان فیلم داستانی بلند «فرشته مزاحم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد کریمی، «ژیوار» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مریم امینی، «سگ کش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین نصیری، «بچه‌های دشت» به تهیه‌کنندگی عباس مسعودی و کارگردانی...

خبرگزاری تسنیم

مقامات فوتبال انگلیس، استادیوم خانگی تیم فوتبال منچسترسیتی را نسبت به تئاتر رؤیاها، دارای وضعیت بهتری برای کسب امتیاز میزبانی جام ملت‌های اروپا می‌دانند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن چاوشی به تازگی قطعه‌ای را با عنوان «رهایم کنم» با ترانه‌ای از امید روزبه برای سریال «رهایم کن» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی تولید کرده است. آهنگساز این قطعه محسن چاوشی است و عادل روح‌نواز، گیتار الکتریک، بهروز میرزایی گیتار اکوستیک و رضا فوادیان کیبورد قطعه «رهایم کن» را نواخته‌اند. مهدی کریمی میکس و مستر اثر و اشکان عرب نیز تنظیم این قطعه...

خبرگزاری تسنیم

شورای صدور پروانه نمایش آثار غیر سینمایی با نمایش 8 عنوان فیلم بلند داستانی و 11 عنوان فیلم مستند و 13 عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد.

خبرگزاری تسنیم

نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی «ابراهیم پشت‌کوهی» از 27 فروردین 1402 در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه می‌رود.

خبرگزاری مهر

علی فروزانفر در نشست خبری هفته هنر انقلاب اعلام کرد علاوه بر معرفی چهره هنر انقلاب که ملاک انتخابش از بین فعالیت‌های سال 1401 هنرمند است، یک چهره ماندگار و یک رویداد انقلابی معرفی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای صدور پروانه نمایش آثار غیر سینمایی با نمایش 8 عنوان فیلم بلند داستانی و 11 عنوان فیلم مستند و 13 عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شورای پروانه نمایش فیلم‌های غیرسینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش 8 عنوان فیلم داستانی بلند: «فرشته مزاحم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد کریمی، «ژیوار» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مریم امینی، «سگ کش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین نصیری، «بچه‌های دشت» به تهیه‌کنندگی عباس مسعودی و کارگردانی اسماعیل مسعودی، «هم پا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان به فروش بالای پنجاه میلیارد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«هالیوود ریپورتر»، فهرستی از 50 فیلم برتر قرن 21 را منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خودکشی کیومرث پوراحمد که اظهارنظرهای مختلفی را در پی داشته، حامل نکته جالبی بود. برخی هنرمندان و رسانه‌های جریان اصلاحات سعی داشتند فعل خودکشی که یک فعل حرام و گناه کبیره است را تقلیل دهند.