سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضور بدون حجاب بعضی سلبریتی‌ها در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

دو زن زیبای رضا رویگری را عکس های زیر ببینید

وب‌گاه عصر ایران

«دلون» در سال 2007 نیز مجموعه بزرگی از نقاشی‌های معاصر را فروخت و گفت که از ایده فروش پس از مرگ متنفر است. او همچنین در سال 2016 بخش‌های دیگری از متعلقات خود شامل مجموعه‌های ساعت و سلاح را در سال 2016 به فروش رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیش از 80 اثر هنری از مجموعه خصوصی بازیگر مشهور فرانسوی، در ماه ژوئن به حراج گذاشته خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

بیهوشی در توالت، ادرارکردن در ظرفشویی، سیلی زدن به صورت پدر، اتهام مادر به شش ماهه حاملگی در شب ازدواج و... داستان را جلو نمی‌برد، چون قصه‌ای در‌کار نیست، همه دور هم می‌چرخند تا حرکت عرضی، عرصه را بر تماشاگر تنگ کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با ایام لیالی قدر و ایام سوگواری شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) نمایش فیلم‌های در سینماهای سراسر کشور با تغییراتی همراه خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست خبری هفته هنر انقلاب اسلامی صبح امروز 19 فروردین ماه با حضور علی فروزانفر معاون هنری حوزه هنری و دبیر هفته هنر انقلاب اسلامی و علی قربانی مدیرعامل موسسه سپهر سوره هنردر تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

فریبا کلهر نویسنده ایرانی ساکن کانادا با انتقاد از واکنش کیانیان به مرگ کیومرث پوراحمد نوشت: آیا براستی ایران خراب‌آباد است؟ عجیب است که این 85 میلیون خودکشی نمی‌کنند؟ این چه ادبیاتی است؟ چه نگاهی است به وطن؟

وب‌گاه مشرق نیوز

فیلم سینمایی جدید کریستوفر نولان روایتی 180 دقیقه‌ای از «جی رابرت اوپنهایمر» معروف به «پدر بمب اتمی» است.

وب‌گاه ورزش سه

مهدی قایدی دو نیمه کاملا متفاوت در لیگ بیست و دوم داشته است، بازیکنی که موتور گلزنی او از هفته هفدهم روشن شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیش‌فروش بلیت سه روز نخست نمایش «اپرای شیپور» به کارگردانی فریدون ولایی در تالار چهارسو تئاتر شهر آغاز شد. «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی نیز از 27 فروردین 1402 ساعت در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عوامل و طراحان نمایش «سیندرلا» نوشته دیوید وود که با کارگردانی مریم کاظمی برای اجرا در تالار هنر آماده می شود، معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«رهایم کن» تازه‌ترین اثر محسن چاوشی این هفته در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

از تحریریه «هنرآنلاین» خواسته شده است برای خبرگزاری «موج» روزمه بفرستند. کاری که آن‌ها مایل به انجامش نیستند و معتقدند با توجه به سابقه کاری طولانی مدت‌شان در «هنرآنلاین» و دیگر رسانه‌ها، نیازی به انجام آن نیست. ضمن این که مطمئن نیستند که «موج» حاضر به همکاری با آن‌ها باشد و مهمانان اجباری ناخواسته‌ای نداندشان که در روزهای پایانی سال گذشته، خانه به دوش شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «رویای کاغذی» ساخته علی عطشانی جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره کلاه سیاه در بوداپست مجارستان را از آن خود کرد.