یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر از امروز (27 فروردین) با اجرای نمایش‌های «مکبث زار»، «مردمان خشمگین»، «اپرای شیپور»، «فراموشان»، «لانگ شات» و «دل‌لرزه» میزبان تماشاگران خواهند بود.

خبرگزاری مهر

مجموعه درس گفتارهای زنده‌یاد سعید تشکری در قالب کتاب «طرح آهی از ماه» توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) چاپ و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «فیلسوف ها و دیوانه ها» نوشته ریچارد اسکی و ینسن فارکوهار با ترجمه مجتبی پُردل توسط نشر نیماژ چاپ و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، هیأت انتخاب آثار خود را معرفی کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

چت جی پی تی جایگزین پزشکان نمی‌شود، اما در تنظیم پرونده‌های الکترونیکی پزشکی کار پزشکان را راحت‌تر می‌سازد. چت جی پی تی نمی‌تواند مقالات قابل انتشار را از ابتدا بنویسد، اما ممکن است خلاصه‌ای از اطلاعات مرتبط را در قالبی جمع آوری شده و مفید در اختیار خبرنگاران قرار دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم یادمان و بزرگداشت کیومرث پوراحمد، کارگردان فقید سینما و تلویزیون در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس جدید مهناز افشار در کنار خواهرشوهرش در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کوروش زارعی، دبیر شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی سیدحسین فدایی‌حسین، محسن سلیمانی‌فارسانی و حسن عابدی را به عنوان اعضای هیئت انتخاب آثار بخش نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره تئاتر رضوی انتخاب کرد.

وب‌گاه الف

تئاتر دل لرزه از یزد که به عنوان اثر فاخر توسط مرکز هنر‌های نمایشی انتخاب شده است از 28 فروردین ماه لغایت 15 اردیبهشت در تئاتر شهر تهران به روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رمان «پدر خوانده» اثر ماریو پوزو که در سال 1969 میلادی منتشر شد، از روز شنبه دوم اردیبهشت، هر شب به مدت 25 دقیقه روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سهیلا جوادی، همسر زنده‌یاد علی سلیمانی که سال گذشته خانه هنر سبا (علی سلیمانی) را تأسیس کرده، از مشکلات متعدد این مکان فرهنگی می‌گوید از جمله این که چندی پیش از این خانه دزدی و ضرر و زیان زیادی به آن وارد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شباهت عجیب ترانه علیدوستی به مادرش را در تصویر زیر می توانید بینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی گفت: قسم می‌خورم دبیر به بیات گفت این فیلم را پخش نکن و بگذار وقتی مُردم پخش کن.

وب‌گاه عصر ایران

محمد علی کشاورز گفت: علی حاتمی از بچه‌هایی بود که از اداره هنرهای دراماتیک بیرون آمد و در رشته ادبیات دراماتیک تحصیل می‌کرد و در بعضی کلاس‌ها با هم بودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مادر ترانه علیدوستی، نادره حکیم‌الهی (زاده 2 اسفند 1340) مجسمه‌ساز و نقاش است، او در اسفند ماه 1340 در شیراز به دنیا آمد.