چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فیلم سینمایی «آواتار: راه آب» درآخرین روزهای سال، گیشه جهانی سینما را به خود اختصاص داده و در فاصله دو هفته از آغاز اکران به فروش 950 میلیون دلاری دست یافته است و پیش از پایان سال جاری میلادی از مرز یک میلیارد دلار عبور خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که همزمان با آماده شدن سیمرغ جشنواره فیلم فجر چهل و یکم برای پرواز با شکوه دیگری در آسمان هنر هفتم، عده‌ای قصد زمینگیر کردن آن را دارند، به نظر می‌رسد برخی از اقدامات رسانه‌ای غیر دقیق کمکی به رونق این جشنواره نخواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جیمز کامرون، 10 دقیقه از فیلم سینمایی سه ساعته آواتار 2 را به دلیل داشتن صحنه‌های خشونت‌آمیز با اسلحه حذف کرده است. او گفته دیگر علاقه‌ای به تقدیس (بت‌واره کردن) اسلحه در صحنه‌های اکشن خود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: پیش از این فاصله حرکت قطارها در خط 3 متروی تهران هر 6 دقیقه یک قطار بود که از ابتدای دی‌ماه 1401 با اضافه‌شدن یک رام قطار به این خط، فاصله حرکت قطارها در ساعات پیک به 5 دقیقه کاهش‌یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: دستمزد مجریان ویژه برنامه جام جهانی در شبکه 3 طی روزهای اخیر حاشیه ساز شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از کاهش فاصله حرکت قطارها در خط 3 مترو خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: هر سال با نزدیک شدن به برگزاری جشنواره فیلم فجر گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره فیلم‌های حاضر در این رویداد فرهنگی هنری در رسانه‌ها مطرح می‌شود. امسال نیز با مروری بر اخبار فیلم‌های در حال تولید و یا تولید شده یک سال گذشته که هنوز بر پرده سینماها نمایش داده نشده‌اند، می‌توان به فهرستی از نام‌های آشنا و ناآشنایی رسید که می‌توانند رقابت در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر را پربار...

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پردیس تئاتر تهران به یکی از قطب‌های فرهنگی پایتخت تبدیل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مینا مختاری همسر بهرام رادان علاقه زیادی به مد، فشن و سبک‌های مختلف لباس دارد.

وب‌گاه گسترش

دستمزد مجریان ویژه برنامه جام جهانی در شبکه 3 طی روزهای اخیر حاشیه ساز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از کاهش فاصله حرکت قطارها در خط 3 مترو خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که کوچه‌ها و معابر شهر و کشورمان به نام آنهاست، اما هنوز هم غریب هستند. غریب از آن جهت که انسان‌هایی اسطوره‌ای و افسانه‌ای معرفی شدند و دست نیافتنی! فیلم سینمایی " غریب " به کارگردانی حسین لطیفی، از آن دسته فیلم‌هایی است که به دنبال شناساندن چهره یکی از همین قهرمانان است.

وب‌گاه عصر ایران

پوریا ملک‌آبادی تهیه‌کننده «جام 2022» درباره دستمزد جواد خیابانی گفته بود رقم دستمزد هر شب او بین 2 و نیم تا سه میلیون تومان است که با سقف آن برای خیابانی در یک ماه اجرا به حدود 90 میلیون می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در آیین رونمایی پوستر چهارمین جشنواره تئاتر سردار آسمانی با اشاره به فضای فعلی کشور قاطبه هنرمندان را با اصالت و ریشه‌دار عنوان کرد و گفت علی‌رغم اینکه در شرایط فعلی کاممان تلخ شده است اما به ضرس قاطع می‌گویم اغلب و اکثر هنرمندان ما بااخلاق، ریشه‌دار و با اصالت هستند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از کاهش فاصله حرکت قطارها در خط 3 مترو خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مسعود درستی با اشاره به اینکه این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین شرکت در زمینه حمل‌و‌نقل ریلی درون‌شهری کشور همواره سعی کرده است تا با برنامه‌ریزی مناسب بهترین امکانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهد گفت: پیش از این فاصله حرکت قطارها در خط 3 متروی تهران هر 6...