یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک شاعر گفت: مبنای داوری در جشنواره شعر فجر کتاب است و این ویژگی باعث شده تا جشنواره فجر به نسبت جشنواره‌های دیگر از سطح بالاتری برخوردار شود.

خبرگزاری تسنیم

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ساخت 3 عنوان فیلم موافقت کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید با اشاره به ساختِ آثار نمایشی برای معرفی شهدای شاخص کشور، از رسیدنِ فیلم سینمایی «اتاقک گلی» به جشنواره فیلم فجر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

یک شاعر گفت: بررسی کتاب‌ها در داوری‌ها و کلان‌نگری باعث شده تا سطح جشنواره بین‌المللی شعر فجر بالاتر از دیگر جشنواره‌های شعری کشور باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ساخت سه فیلم موافقت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ابراهیم حاتمی کیا مهمان امشب فصل سوم برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ویژه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نرجس سلیمانی، دختر شهید سردار سلیمانی گفت: زمانی که پدر مدال ذوالفقار یعنی بالاترین نشان نظامی کشور را دریافت کرد در چهره ایشان خوشحالی نمی دیدیم وقتی ما ابراز خوشحالی می‌کردیم می گفت حواستان باشد مبادا از فردا فکر کنید چیز خاصی بدست آوردید و نگاهتان نسبت به دیگران تغییر کند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سازمان هنری رسانه‌ای اوج ویژه برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است که در قالب نمایش میدانی، برنامه تلویزیونی، مستند، نماهنگ و دیوارنگاه آماده و ارائه شده‌اند. نمایش میدانی از هشتم دی ماه، نمایش میدانی «جان‌فدا» با موضوع زندگی شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در بوستان ولایت تهران روی صحنه...

وب‌گاه خبر آنلاین

نصرالله منصوری و سارا گلستانی که هر دو روانشناس هستند بر این باورند که برگزاری و عدم برگزاری جشنواره در چنین شرایطی بسته به رفتار حاکمیت با خواسته مردم دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، اکران ویژه فیلم مستند «قرار روز شانزدهم» محصول مشترک مرکز مستند حقیقت و مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به کارگردانی سیدمحمد احسان اصغرزاده موسوی و تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی شب گذشته دوشنبه 12 دی ماه، همزمان با سالروز شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. در این...

خبرگزاری تسنیم

در حالی که قرار بود این تام کروز باشد که به عنوان اولین بازیگر به فضا برود و اولین فیلم در فضا ساخته شود، روس‌ها از هالیوودی‌های جلو زدند تا فیلمی را در کیهان برای اولین بار در جهان بسازند و نمایش دهند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سازمان هنری رسانه ای اوج ویژه برنامه‌های متنوعی تدارک دیده که در قالب نمایش میدانی، برنامه تلویزیونی، مستند، نماهنگ و دیوارنگاه آماده و ارائه شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت تئاتر با بیان اینکه هنرمندان به واسطه موقعیت شغلی و اجتماعی که در میان مردم دارند، خیلی زیر ذره‌بین هستند، گفت فعالیت در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان شغل اول و تنها شغل بسیاری از هنرمندان است و قطعاً بسته شدن سالن‌های تئاتر و کنسل شدن بسیاری از پروژه‌های تصویری می‌تواند در اقتصاد و شرایط معیشتی هنرمندان تاثیر به‌سزایی بگذارد، متاسفانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال‌های اخیر و با گسترش دسترسی به اینترنت و تلفن همراه هوشمند، اکوسیستم خبر بازیگران بیشتری پیدا کرده است، این بازیگران از مقام‌های دولتی و سیاسی، کنشگران مدنی، شرکت‌های چندملیتی و غول‌های اقتصادی هستند تا ارتش‌های سایبری، ترول‌ها و اوباش اینترنتی و در نهایت هم شهروندان عادی.

وب‌گاه 55 آنلاین

چهره ساده و بدون آرایش پریناز ایزدیار که از خودش منتشر کرد نظر کاربران را جلب کرد