یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: محمد یزدی که این روزها نمایش «نذر عباس» را روی صحنه می‌برد با ابراز تاسف از شرایط اقتصادی هنرمندان تئاتر، گفت: هیچ یک از مشاغل کار خود را تعطیل نکرده‌اند و فعالان تئاتر هم باید بتوانند فعالیت کنند زیرا آنها که نمی‌توانند برای تامین زندگی خود دزدی کنند یا شیشه ماشین پاک کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی واعظ، تحلیلگر ارشد گروه بین‌المللی بحران، مختصات این پلن بی را شرح داد و گفت: «شرایط فعلی پایدار نیست و اگر دو طرف به این نتیجه رسیده‌اند که احیای برجام ممکن نیست، باید به‌دنبال راه‌حل‌های دیپلماتیک بعدی باشند؛ راه‌حلی که به‌نظر می‌رسد از همه راه‌حل‌های دیگر منطقی‌تر است، «توافق کمتر، در مقابل کمتر» است که برای طرفین وقت بخرد تا شرایط مهیا شود تا بتوانند به یک توافق براساس یک گفتمان...

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینما و تلویزیون امشب مهمان پنجمین قسمت از برنامه «ملک سلیمان» است.

خبرگزاری دانا

سریال کمدی «نیوکمپ» به کارگردانی منوچهر هادی با وقفه ای در تولید، این روزها در حال تصویربرداری است تا برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس برآورد‌ها نرخ فقر یک خانوار 4نفره در سال 1400 برابر 4میلیون و 541هزار تومان و در سال 1401 برای کل کشور و تهران به ترتیب برابر 7.7 و 14.7 میلیون تومان است.

خبرگزاری تسنیم

دو فیلم دیگر از بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره فیلم فجر حضور خواهند داشت.

خبرگزاری دانا

معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهرانگفت: بیش از 300 دستگاه اتوبوس برای انتقال شهروندان از مساجد منتخب به سمت مصلای تهران برای برگزاری مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید محمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: همزمان با سومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بنیاد شهید مجموعه برنامه‌هایی را به منظور پاسداشت این شهید والامقام ترتیب داده است. وی ادامه داد: این مراسمات که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود میزبان عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت و اقشار مختلف مردم و مسئولین...

وب‌گاه الف

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینما و تلویزیون امشب مهمان پنجمین قسمت از برنامه «ملک سلیمان» است و درباره ابعاد شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی صحبت خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینما و تلویزیون امشب مهمان پنجمین قسمت از برنامه «ملک سلیمان» است و درباره ابعاد شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی صحبت خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولویت اکران فیلم در سال 1402 با فیلم‌های حاضر در چهل و یکمین جشنواره فجر خواهد بود.

خبرگزاری مهر

معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اختصاص 300 دستگاه اتوبوس برای انتقال شهروندان از مساجد منتخب به سمت مصلای تهران جهت شرکت در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

شهید سلیمانی به دلیل آنکه از دوربین فراری بودند، دوست نداشتند در جایی باشند که دوربین حضور دارد و این مسئله طبیعتا کار فیلمبردار و مستندساز را خیلی سخت می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم

گزارش رسمی وزارت کار حکایت از این دارد خط فقر برای سال 1401 بر اساس برآوردها به طور متوسط در کل کشور به طور سرانه 2.85 میلیون تومان بوده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیرخانه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، نامزدهای دریافت جایزه پنج بخش مسابقه این دوره جشنواره را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم‌میهن نوشت: او، یا آنها، در کانالی به نام گاندو اطلاعات خصوصی معترضان را منتشر می‌کنند. بعضی از دانشجویان دانشگاه حتی قصد داشتند از مدیران این کانال تلگرامی شکایت کنند، اما به آنها گفته شد: «شکایت از این کانال تلگرامی، ممکن است برای آنها تبعاتی داشته باشد»... کانالی به نام راسویاب، که علیه نهادهای نظارتی دانشگاه فعالیت می‌کند و آنان را با ادبیاتی تهدیدآمیز، مورد خطاب قرار می‌دهد....