یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری تسنیم

چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر امسال با 75 فیلم متقاضی حضور در بخش ملی جشنواره، از 12 تا 22 بهمن ماه 1401 در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان فیلم «ملاقات خصوصی» گفت: این فیلم اصلا سانسور نشده و تقریبا همان نسخه‌ای است که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته اکران شده است.

خبرگزاری مهر

جانشین رئیس سازمان عقیدتی وزارت دفاع، گفت: ما یک بار با عینک نزدیک بین و یک بار با عینک دوربین می‌بینیم، اما نگاه حاج قاسم وسعت داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از نیکی کریمی و مادرش در خارج از کشور را می بینید.

وب‌گاه 55 آنلاین

پشت صحنه موتورسواری نیکی کریمی در فیلم سینمایی آذر ساخته محمد حمزه ای منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روس‌ها با ساخت فیلمی به نام چالش از هالیوودی‌ها جلو زدند تا فیلمی را برای اولین بار در کیهان (بی‌کران فضا) بسازند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرخانه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار جدول روزانه اکران آثار این دوره از جشنواره در سینما‌فلسطین تهران را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

ابراهیم حاتمی‌کیا با حضور در برنامه ملک سلیمان درباره شباهت حیدر ذبیحی در بادیگارد با شهید سلیمانی گفت: آشکارا عکس سردار سلیمانی را پیش روی خود گذاشتیم تا شبیه به ایشان بشود تا گریمور من براساس همین تصویر کار کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نرجس سلیمانی، دختر شهید سردار سلیمانی گفت: یکی از تابستان ها که من و پدر در تهران ماندیم از من خواست در حوزه زنان مطالعه کنم چون من نوجوان و به دنبال کشف شخصیت و جایگاه زنان بودم، گفت: برای شما کتاب تهیه می‌کنم اگر در زمانی که در حال خواندن کتاب هستی من نبودم هر نکته ای را که جالب بود را یادداشت کن و به من بده، واقعا یاداشت های من را می خواند تا مطمن شود کتاب مورد نظر را...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در چهل و یکمین دوره از جشنواره فیلم فجر برج میلاد به عنوان خانه جشنواره میزبان بخش بین‌الملل، بازار فیلم، مهمانان داخلی و خارجی و صاحبان آثار خواهد بود. همچنین اهالی رسانه و منتقدان در پردیس سینمایی ملت (خانه رسانه) به تماشای آثار این دوره از جشنواره خواهند نشست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سینمایی فیلم‌های خارجی با رعایت استانداردها و موازین موردنظر ضمن توجه به ارزش‌های سینمایی و فرهنگی کشور، از قابلیت اکران در سینماها برخوردارند.

خبرگزاری دانا

پنجاه و سومین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برج میلاد و پردیس سینمایی ملت به عنوان خانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در نقد و بررسی مستند «قرار روز شانزدهم» مطرح شد که «این فیلم با درخواست حاج قاسم سلیمانی ساخته شد.»

خبرگزاری تسنیم

برج میلاد و پردیس سینمایی ملت به عنوان خانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر معرفی شدند.