سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد علیزاده کارگردان تئاتر استان ایلام که با نمایش «رومانی» در جشنواره تئاتر منطقه‌ای حضور دارد می‌گوید این جشنواره می‌تواند امکانی برای دیدار و تعامل با دیگر هنرمندان کشور باشد که این امر تاثیر زیادی بر ادامه مسیر فعالیت‌های یک هنرمند دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی عینک به کارگردانی رضا آقایی و با طرح سینما اردو توسط گروه هنر و تجربه در پردیس سینمایی چارسو با حضور دانش آموزان اکران شد.

خبرگزاری مهر

شماره 151 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» با پرونده‌هایی درباره موسیقی اعتراضی در تاریخ معاصر ایران منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه غرب کشور از امروز شنبه هفتم دیماه به مدت سه روز و با رقابت 17 اثر نمایشی و 229 هنرمند از 10 استان کشور در تالار انتظار شهر کرمانشاه آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آغاز اکران و رونمایی از فیلم سینمایی «عینک» صبح امروز (چهارشنبه هفتم دی) در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با جشنواره فیلم فجر امسال، گفت: تاکنون 75 فیلم به جشنواره رسیده و تعداد فیلم‌ها هم از سال گذشته بیشتر است.

خبرگزاری تسنیم

کارگردان مستند "هیچکس منتظرت نیست" گفت: زمانی که یک زنِ معتادِ متجاهر پس از دو دهه تصمیم می‌گیرد به اجتماع بازگردد، هیچ کدام از اعضای خانواده‌اش او را قبول نمی‌کنند. نداشتن حامی و سرپناه دوباره آنها را به پاتوق‌ها بازمی‌گرداند.

وب‌گاه عصر ایران

تاکنون 75 فیلم به جشنواره رسیده و الان کارهای بررسی فیلم‌ها در حال انجام است. تعداد فیلم‌ها هم از سال گذشته بیشتر است و تعداد افرادی که دخالت دارند نیز خیلی بیشتر از سال قبل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: ترکیبی از فیلم‌های مختلف از «سریع ایکس» و «مرد مورچه‌ای» و «آکوامن» تا «باربی» و «اکوالایزر» و «جان ویک 4»، همه فیلم‌هایی هستند که سال 2023 راهی سینماها می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فضای جشنوار فیلم، تئاتر و موسیقی فجر خیلی خوب است و هم در این سه جشنواره و هم جشنواره تجسمی وضعیت خیلی خوبی داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رقم دستمزدهای مجریان ویژه برنامه جام‌جهانی قطر شبکه سه سیما با عنوان «جام 2022» که با حضور محمدحسین میثاقی و محمدرضا احمدی روی آنتن رفت چند باری در توئیت ها و شبکه‌های مجازی و حتی رسانه‌های خارج از کشور جنجال به پا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجرای نمایش «هتل ریتاج» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا افسری (حراء) در تالار اصلی تئاتر شهر تا پایان روز پنجشنبه هشتم دی ماه تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پردیس تئاتر تهران به یکی از قطب‌های فرهنگی پایتخت تبدیل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «جام 2022» ضمن تکذیب تلویحی خبر دستمزدهای نیم میلیاردی مجریان برنامه آن هم بابت هر قسمت، بیان کرد که این اعداد آنقدر خنده‌دار و دروغین است که نیازی به واکنش ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پردیس تئاتر تهران به یکی از قطب‌های فرهنگی پایتخت تبدیل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پردیس تئاتر تهران در منطقه خاوران به یکی از قطب های فرهنگی پایتخت تبدیل شود.