شنبه 15 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص کیفیت هوای کرج در وضعیت ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت اقتصاد جهانی در چند شاخص مهم از جمله تورم پرداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اول دی ماه کنونی تصاویری در فضای مجازی با موضوع زورگیری دسته جمعی با چاقو و شمشیر و ایجاد رعب و وحشت در بلوار الهیه مشهد منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته بین‌المللی المپیک (IOC)، از بیشتر شدن احتمال حذف بوکس از المپیک 2024 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کانال تلگرامی جماران انتقادات جدید رییس پیشین بانک مرکزی از عملکرد اقتصادی دولت را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: مردم در حال حاضر نگران از نوسان‌های فعلی و ادامه‌دار شدن یا نشدن افزایش قیمت‌ها هستند. به‌اعتقاد بنده، افزایش قیمت‌ها به اوج خود رسیده است و توصیه ما همانطور که پیش‌تر نیز تاکید شد، این است که فعلا مردم سعی کنند به این بازار‌ها ورود نکنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمپانی چینی چری این روزها مشغول توسعه محصولات جدید است. یکی از این محصولات شاسی‌بلندی با پیشرانه تمام الکتریکی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک شرکت داده‌های بهداشتی موسوم به Airfinity مدعی شد که با لغو محدودیت‌های کرونایی در چین، احتمالا روزانه بیش از 5000 نفر بر اثر ابتلا به کووید در این کشور جان خود را از دست می‌دهند و این آمار در تضاد چشمگیر با داده‌های رسمی پکن در مورد شیوع فعلی این بیماری و تلفات ناشی از آن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکانت توییتری منتسب به آیت الله جوادی آملی نوشت: اگر اختلاس و بی عرزگی نباشد با فن اقتصاد کشور اداره می‌شود. اقتصاد یک علمی نیست که آسمانی باشد و قرآن به ما یاد بدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی استقلال همچنان از اتفاقات دربی ناراحت است و نتوانسته این اتفاقات را فراموش کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران درباره وضعیت هوای پایتخت در روز شنبه، سوم دی 1401 پیش‌بینی خود را صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عمو پورنگ، چند ویدیو از گفتگوی خود با مادرش در اینستاگرام منتشر کرده است. در یکی از این ویدیوها او ماجرای اخراج عمو پورنگ را لو می دهد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله حسینی همدانی گفت: در این برهه زمانی برخی با تمسخر و تضعیف احکام الله، آمریکا و غرب را ناجی کشور معرفی می‌کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: پیش بینی می شود بعد از تعطیلات سال نو میلادی، شاهد موج جدیدی از کرونا باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی درصدد هستند تا جشنواره فیلم فجر را تحت تاثیر حوادث اخیر کشور قرار دهند، گفت: در شرایط حساس کنونی انتظار می‌رود جامعه هنری کشور بیش از پیش توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار داده و به تولید آثار هنری فاخر بپردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایلنا نوشت: لاهوتی گفت: ما نباید موضوع محرمانه‌ای نسبت به مردم داشته باشیم. مردم باید درباره نحوه اداره مملکت، هم ناظر باشند و هم دخالت داشته باشند. اگر از اول دقت می‌کردیم و مردم را ناظر بر اعمال خود می‌کردیم و این دیوارهای بتنی ضخیم را برمی‌داشتیم و دیوارهای شیشه‌ای می‌گذاشتیم، شاید این نوع نگاه را از سوی مردم نداشتیم.