شنبه 15 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی ها نشان می دهد رشد اقتصادی در شش ماه نخست امسال نسبت به رشد سه ماهه نخست سال کاهش یافته، رشد اقتصادی سه ماهه در سال جاری 4.2 درصد بوده و همانگونه که گفته شد این نرخ برای 6 ماهه نخست حدود یک واحد درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاید خیل‌ها ندانند که پوست نارنگی فواید بسیاری دارد. در ادامه ما به فواید پوست این میوه خوشمزه اشاره می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت بهداشت اعلام کرد، مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور به 7 میلیون و 560 هزار و 688 نفر رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی درصدد هستند تا جشنواره فیلم فجر را تحت تاثیر حوادث اخیر کشور قرار دهند، گفت: این گونه اقدامات در راستای تضعیف نظام و تضعیف روحیه مردم است؛ در شرایط حساس کنونی انتظار می‌رود جامعه هنری کشور بیش از پیش توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار داده و به تولید آثار هنری فاخر بپردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تاکید بر اینکه روند قیمت‌ها در بازار سکه و طلای داخلی همچنان صعودی است، بر تخلیه حباب قطعات کوچکتر سکه همچون ربع سکه و سکه‌های یک گرمی به سبب کاهش تقاضا که دارای حباب‌های بیش از حد شده بودند اشاره و همچنین توصیه کرد که مردم فعلا از ورود به بازار سکه و طلا خودداری و معاملات خود را به زمان ثبات یکماهه (یکماه پس از ثبات قیمت‌ها) موکول کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکتر شیبانی قبل و بعد از انقلاب، به‌معنای واقعی کلمه مبارز و مشغول کار و تلاش بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیراندازی در مرکز پاریس به کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن 6 نفر منجر شده است. رسانه‌ها گزارش داده‌اند مردی به سمت گروه زیادی از مردم شلیک کرده است. مردی که گمان می‌رود حدود 70 سال سن داشته دستگیر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید امیر سیدزاده معتقد است توقیف قیم‌ها یکی پس از دیگری، زیان و خسارت مادی و معنوی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خبر رفع تعلیق امروز، خبر خوبی بود اما در عین حال مسئولین فدراسیون فوتبال را فوق‌العاده زیاد می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاید بتوان واردات خودرو را شکست‌خورده دانست و تاکید کرد حتی اگر در شرایطی که شاهد افزایش قیمت دلار هستیم شرکت‌های دولتی به اجبار تن به این موضوع دهند، قیمت خودروهای داخلی کاهش نخواهد یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دو شب پایانی فصل پاییز، پردیس تئاتر تهران شاهد استقبال چشمگیر تماشاگران از اجرای نمایش چرتکه به کارگردانی مسعود اسماعیلی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وال استریت ژورنال: 200 دستگاه استارلینک به ایران فرستاده شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام باشگاه تراکتور دیدار این تیم مقابل مس کرمان در هفته سیزدهم لیگ برتر با حضور 30 درصدی تماشاگران برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گزارش RTL، وزارت خارجه لوکزامبورگ می‌گوید که یک شهروند ایرانی‌الاصل این کشور در ایران بازداشت و به اعدام محکوم شده است. بنا بر اعلام وزارت خارجه لوکزامبورگ، ژان اسلبورن، وزیر خارجه این کشور روز گذشته در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانیش در مورد وضعیت ایران و این مورد خاص گفتگو کرده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

توییتر در اقدامی برای اثبات «زنده‌بودن» پلتفرمش، نمایش آمار بازدید را شروع کرده است، مطابق آمار بازدید، اکثر کاربران توییتر علاقه‌ای به لایک ندارند.