جمعه 14 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه خبر آنلاین

کارگردان نمایش عاشورایی «معمای پریشانی»، «و او جان من است...»، «تا اشکستان»، این روزها نمایش «هتل ریتاج» را در سالن اصلی تئاتر شهر به روزی صحنه آورده است. به گفته حمید حرا تماشاگران از اجرای نمایش به خوبی استقبال کرده‌اند. با او درباره اجرای این نمایش که به مناسبت ایام فاطمیه روی صحنه رفته است به گفت وگو نشسته‌ایم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ساپینتو به تیم احساسات قوی دارد و شاید آنگونه که می‌خواست‌، بچه‌ها در دربی جنگنده نبودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «هتل ریتاج» به نویسندگی و کارگردانی حمید حرا و تهیه‌کنندگی گروه هنری سایه از جمعه 25 آذرماه ساعت 19 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. اشکان اردستانی، سیروس اسنقی، مرتضی اصغری، مسعود اصغری، محسن افشار، مهدی بیابانی، مهدی جواهرپور، پیمان خراسانی، سیدعلی زاهدی، سیدامیرحسین سکاکی، علیرضا شمائی، رضا طهماسبی، علیرضا عمرانی، امیرحسین...

وب‌گاه خبر آنلاین

آزاده سهرابی، روان‌درمانگر باور دارد که موسیقی شلوغ است و مشابه ذهن نوجوان است. پر از هیجان و پر از میل ابرازگری است. ما باید خودمان این ابزار را در اختیار نوجوان بگذاریم تا بتواند هیجانات سرکوب شده، خشم درون خانواده، خشم از همسن و سالان رابروز بدهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ساپینتو به تیم احساسات قوی دارد و شاید آنگونه که می‌خواست‌، بچه‌ها در دربی جنگنده نبودند.

خبرگزاری تسنیم

جواد انصافی این روزها مثل خیلی از پیشکسوتان خاطرانگیز، کم‌پیدا شده اما به گفته خودش دوباره جلوی دوربین «خانه آبنباتی» شبکه کودک قرار گرفته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

تغییر جنسیت مازیار لرستانی خبری بود که هنوز هم بر سر زبان ها است. پس از حواشی تغییر جنسیت مازیار لرستانی با برخی از بازیگرانی که تغییر جنسیت دادند آشنا می شوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «چرتکه» که این روزها در پردیس تئاتر تهران روی صحنه است جمعه دوم دی و روزهای دوشنبه و سه شنبه 5 و 6 دی در 2 نوبت 17:30 و 19:30 روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری مهر

نفرات برتر پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور مشخص شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل خانه هنرمندان در مورد حوادث اخیر نوشت: برخی متوجه جمعیت خاموش که الان انگیزه‌ای برای بیرون آمدن ندارند، نیستند.

خبرگزاری تسنیم

مستندهای چند سال اخیر سینما حقیقت نشان داد که سینمای مستند جسور است و باید موضوع توزیع فیلم‌های مستندسازان را بیش از پیش جدی گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: مهاجم سابق پرسپولیس میگوید کسی تصور نمی کرد گولسیانی در دربی اینچنین بدرخشد.

خبرگزاری دانا

سریال «خون سرد» که از شبکه نمایش خانگی فیلم نت پخش می شد، به تازگی به پایان رسیده است؛ سریالی به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار که توانسته بود در زمان پخش خود بازتاب های مثبتی از طرف مخاطبان و برخی منتقدان در شبکه های مجازی به دست آورد.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی عکس هایی از نیکی کریمی در فضای مجازی منتشر شده است. برای تماشا زشت ترین و زیباترین عکس نیکی کریمی باما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی شهرداری تهران از رونمایی سامانه «من شهردارم» با هدف اجرای طرح بودجه‌ریزی مشارکتی بر مبنای دیدگاه شهروندان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیوگرافی جذاب و خواندنی ترانه علیدوستی، بازیگر موفق سینما به همراه عکسهای شخصی او و همسر و دخترش را به همراه فیلمشناسی او را در این بخش ببینید.