شنبه 29 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهر خوی در آذربایجان غربی لرزید.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور بعد از هفت سال وقفه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک سیاستمدار از سن پترزبورگ از دادستان‌ها خواسته است که از ولادیمیر پوتین به دلیل استفاده از واژه "جنگ" برای توصیف "درگیری" در اوکراین و متهم کردن وی به نقض قوانینی که خودش آنها را وضع کرده، تحقیق کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بودجه امسال برای افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی‌هستند و فاقد سهام عالت بودند، قانونی در نظر گرفته شد و سازمان خصوصی سازی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این افراد را شناسایی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حال که شرایط به سمت آرام شدن پیش رفته است، هر کدام از براندازان به سراغ سهم خواهی رفته و برای آن‌که سهم بیشتری نصیبشان شود، گروه‌های دیگری از خودشان را تخریب کرده و دست به افشاگری علیه یک دیگر زده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور ثبت احوال را سازمانی پیشرو و موثر در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دانست و گفت: ثبت احوال باید اطلاعات و آدرس‌های حقوقی را جمع‌آوری کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد جنتی پیام تسلیتی برای درگذشت عباس شیبانی منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این حادثه، اسکله رستوران فروریخت و مشتریان به دریا افتادند. نیروهای پلیس، آتش نشانی و تیم های امدادی به محل حادثه جهت نجات مجروحان اعزام شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که طلا به عنوان محافظ تورم در نظر گرفته می‌شود، افزایش نرخ بر شمش‌های بدون بازده تاثیر می‌گذارد. قیمت طلا قبل از تعطیلات آخر هفته افزایش یافت.

خبرگزاری دانا

به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم و ابو مهدی المهندس و یاران شهیدشان حشد الشعبی و موسسات فرهنگی عراق اقدام به برگزاری بزرگترین نمایشگاه فرهنگی و هنری در محل کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

عکسی از مادر نوید محمد زاده که تابه حال ندیده اید

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از نمایندگان مجلس خواستار بازگشت به کار آن دسته از کادر درمانی شد که در دوران کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین دوره ثبت‌نام وام ودیعه مسکن دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد. دانشجویان باید پس از ثبت درخواست در پورتال صندوق رفاه، پرینت درخواست خود را به همراه سایر مدارک به امور دانشجویی دانشکده خود تحویل دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مهدی هدایت در آیین افتتاح 8 پروژه شهری و رونمایی از سامانه «من شهردارم» گفت: واحد‌های کارخانه، تا اواخر سال 1362 فعال بودند، تا اینکه در اسفند ماه سال 1362 به دنبال گسترش شهر تهران و همچنین قدیمی شدن شیوه تولید و از رده خارج شدن دستگاه‌ها همراه با انتشار آلودگی، تولید واحد‌های کارخانه متوقف و در نهایت در سال 1363 این مجموعه رسما تعطیل شد. دبیر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا عناینی پیشکسوت استقلال معتقد است یکی از بهترین دربی های چند سال اخیر را شاهد بودیم.

خبرگزاری تسنیم

سریال «پوست شیر» طولانی‌ترین شبِ سال برگشت؛ همان‌طور با شور و هیجان و کات‌های تند و تیز که این انتظار وجود دارد همین‌طور بماند.