چهارشنبه 11 مهر 1403

سیگنال نزولی قیمت تتر و بیت کوین به دلار

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
سیگنال نزولی قیمت تتر و بیت کوین به دلار

بازار رمزارزها هم در 24 ساعت گذشته شاهد نوسانات قابل توجهی بود و قیمت بیت‌کوین با افت محسوسی همراه شد و به 61 هزار و 645 دلار رسید.

به گزارش اقتصادنیوز، معاملات بازار ارز در حالی امروز آغاز خواهد شد که معامله گران روز گذشته شاهد نوسان مثبت قیمت دلار در تهران و هرات بودند و این سکناس در کانال 61 هزار تومان نوسان داد؛ روندی که در پی آن دلار هرات معاملات را با قیمت 60 هزار و 750 تومان آغاز کرد و با نوسان مثبت به 61 هزار و 200 تومان رسید. روند این اسکناس در نیمه دوم معاملات، معکوس شد و به مرز 61 هزار تومان بازگشت. دلار تهران همروز گذشته با قیمت 61 هزار و 300 تومان شروع به کار کرد و در نیمه دوم معاملات به 61 هزار و 500 تومان رسید.

قیمت درهم امارات اما خلاف روند روزهای اخیر پا جای پای دلار در بازار تهران و هرات نگذاشت و در قیمت 16 هزار و 750 تومان ثابت ماند و نوسانات قابل توجهی به ثبت نرساند. براساس بررسی خبرنگار اقتصادنیوز از معامله گران، توقف قیمت درهم به دلیل رشد قابل توجه آن در روز دوشنبه است که باعث ایجاد حباب در بازار شد. حباب دلاری درهم روز گذشته به 460 تومان رسید. عدم نوسان شدید و تثبیت در قیمت‌های فعلی نشان‌دهنده وضعیت رنج در بازار درهم است و در صورت تغییرات بزرگ در بازار ارز، نوسانات درهم بیشتر خواهد شد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «قیمت بیت کوین عقب نشست؛ درهم امارات متوقف شد / شرط مهم برای کاهش قیمت دلار / پیش‌بینی قیمت دلار امروز 11 مهر 1403» بخوانید.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.