سه‌شنبه 24 مهر 1403

شاعران کهگیلویه و بویراحمد به پویش ملی «فلسطین آزاد» پیوستند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شاعران کهگیلویه و بویراحمد به پویش ملی «فلسطین آزاد» پیوستند

یاسوج - ایرنا - مسؤول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمعی از شاعران مرد و زن این استان به پویش ملی شعر «فلسطین آزاد» پیوستند.

حمید حسینیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شاعران کهگیلویه و بویراحمد با این اقدام ارزنده ندای آرمان خواهی ملت مظلوم فلسطین را فریاد زدند.

وی افزود: پویش ملی شعر «فلسطین آزاد» با هدف ایجاد جریان هنری بین شاعران کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای فریاد زدن ندای آرمان خواهی فلسطینیان راه اندازی شده است.

مسؤول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: راه اندازی این پویش ملی به همت، تلاش، ابتکار و تدبیر مسؤولان حوزه هنری کشور انجام شد.

حسینیان عنوان کرد: اشعاری از شاعران کهگیلویه و بویراحمد از سوی واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان در قالب این پویش ملی در فضای مجازی منتشر شده است.

وی ابراز داشت: موضوع این اشعار شامل قدس، فلسطین و مقاومت بوده که به صورت ویدئوی سلفی از سوی شاعران کهگیلویه و بویراحمد تولید شد.

حسینیان گفت: اسامی شاعران کهگیلویه و بویراحمد که در این پویش ملی شرکت کرده و اشعار خود را به اشتراک گذاشتند شامل روح الله طباطبایی، علی سینا سینایی، سید یاسر سعادت، سیده زهرا شرعی زاده، سید اکبر سلیمانی و حمید حسینیان هستند.

*س_برچسب‌ها_س*