پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

شاگردان پیروز به دنبال تکمیل یک مأموریت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شاگردان پیروز به دنبال تکمیل یک مأموریت

هدف اصلی پیروز قربانی و بازیکنانش در فصل جدید بازگشت به لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی شیراز از جمله تیم‌های لیگ یک است که فصل جدید را با اهداف بزرگ آغاز کرده. بازگشت به لیگ برتر مهمترین برنامه این تیم ریشه‌دار شیرازی است که برای تحقق آن دو گام اول را هم خوب برداشته.

فجر که سال گذشته در عدد 73 با چادرملو هم امتیاز شد و حتی تفاضل گل بهتری نسبت به این تیم داشت، به دلیل قانون بازی رو در رو قافیه را به تیم اردکانی باخت تا به شکلی عجیب و باورنکردنی از بازگشت به لیگ برتر بازبماند.

آنها امسال با پیروز قربانی در تلاش هستند ماموریت ناتمام فصل قبل را به سرانجام برسانند. جدی‌ترین استراتژی آنها پیروزی و یا گرفتن حداقل امتیاز از مدعیان صعود است تا تراژدی فصل قبل برایشان تکرار نشود. فجری‌ها تا به اینجای کار خوب ظاهر شده‌اند. آنها در پایان هفته دوم یکی از دو تیم 6 امتیازی هستند که با دو برد یک بر صفر مقابل پارس جنوبی و آریو اسلامشهر در رده دوم جدول رده بندی ایستاده‌اند.

علاوه بر همه این‌ها آنچه روز گذشته در اولین بازی خانگی فجر خودنمایی کرد حمایت پرشور هواداران این تیم بود. آنها که اتفاقات فصل گذشته نتوانسته دلسردشان کند می‌خواهند در فصل جدید هر چه زودتر اسبشان را برای یک صعود دیگر زین کنند. با این حال باید دید شاگردان پیروز قربانی در ادامه کار چه نتایجی کسب خواهند کرد.

شاگردان پیروز به دنبال تکمیل یک مأموریت 2
شاگردان پیروز به دنبال تکمیل یک مأموریت 3