شنبه 29 اردیبهشت 1403

شبکه دوم سیما

شبکه دوم سیما

خبرگزاری میزان

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: هیچ محصولی به دلیل استفاده بیش از حد از سموم کشاورزی به کشور برگشت نخورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اکبر خرمدین در حالی در زندان فوت شد که هنوز تحقیقات قضائی از او به پایان نرسیده بود و احتمال داشت این متهم جزئیات تازه‌ای را برای افشا داشته باشد. او در بازجویی‌ها بارها تأکید کرده بود از انجام این قتل‌ها پشیمان نیست و در تمام مراحل بازپرسی خیلی خونسرد به سؤال‌ها جواب می‌داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت که در 6 ماهه نخست امسال تملک بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی توسط بانک ها افزایش یافته است.

وب‌گاه الف

یکی از سوالاتی که همیشه در خصوص آزمون سراسری مطرح می‌باشد این است که آیا اساسا کنکور آسان است و یا استرس کاذب بوده و اخبار کنکور و البته حواشی آن، بیشتر باعث سردرگمی دانش‌آموزان می‌شود؟!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی‌اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام اظهار داشت: همچون سال گذشته، به منظور گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌ای شکوهمند برای سردار دل‌ها و یاران شهیدش در جوار مزار ایشان و سراسر کشور برگزار می‌شود. وی ادامه داد: هیأت رزمندگان اسلام این آمادگی را دارد به 100 هیأت فعال رزمندگان اسلام در...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی می‌گوید: قانون‌گذار در اجباری کردن حذف کاغذ با متخصصان حوزه سلامت مشورت نکرده است به این معنا که برخی از خدمات نظام سلامت هنوز دارای کد نیستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران گفت که انتظار داریم با افزایش شدت سرما، مصرف خانگی و تجاری گاز در کشور روزانه به 600 میلیون متر مکعب برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادامه سیاست های ارزی 4200 تومانی اشتباهی بزرگ است، گفت: در سه سال گذشته در خوشبینانه ترین حالت بیش از 40 درصد منابع ارز 4200 تومانی به هدر رفته ست.

وب‌گاه عصر ایران

اجرای منصور ضابطیان و انتخاب مصطفی راغب و آوازهای نوستالژیک یک یلدای خاطره انگیز را رقم زد تا محدود به انار و هندوانه و «امیدوارم حال دل تن خوب باشد» نباشد!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارگردان فیلم گالش منزل با اشاره به روند تولید این مستند توضیح داد: گالش‌ها نگهبانان جنگل بودند که امروز دیگر حضور ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه نظام اقتصادی کشور با تخصیص ارز 4200 تومان بسیار متضرر شد، گفت که نگرانی از حذف دلار 4200 تومانی سبب شد که هم تولید کننده و هم مصرف کننده از این ارز به خوبی استفاده نکنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بستری شدن سالانه بیش از 11 میلیون بیمار در مراکز درمانی کشور از حجم انبوه تبادل اسناد پزشکی حکایت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: ماجرای اصلی سریال «پزشک دهکده» مربوط به زنی پزشک با نام مایکلا کوئین است که نقش آن را جین سیمور بازی می‌کند. این سریال از تاریخ 20 مهر 1380 تا 17 مهر 1383 از شبکه دو سیما پخش شد و با استقبال بیننده‌ها مواجه شد.