یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

شبکه دوم سیما

شبکه دوم سیما

خبرگزاری مهر

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس به دلیل گسترش سویه اومیکرون به صورت سراسری تعطیل نمی شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی ادامه فعالیت مدارس در پیک ششم کرونا گفت: اصل را بر اقتضائات و شرایط هر منطقه گذاشته‌ایم و تعطیلی سراسری مدارس را نداریم گفت: مسئولان هر استان برحسب شرایط، تصمیم گیری می کنند که مدارس حضوری، مجازی یا ترکیبی از هر دو روش باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یک میلیون و 200 هزار بشکه نفت می‌فروشیم، پولش را هم می‌گیریم و کارمزد فروش آن نیز بسیار پایین‌تر از قبل تحریم‌هاست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی به آخرین سولات درباره پرتودهی و مزایای آن توضیح داد.

خبرگزاری مهر

باقری گفت: ادبیات پایداری مردمی و عموما مردم گریز است این یعنی در ادبیات فرد و جلوه های فردی رشد می‌کند اما در ادبیات پایداری سیل و خروش و شعف مردم توصیف می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به همبستگی مستقیم و معنادار میان کسب رتبه‌های بالای کنکور با دانش‌آموزان معدل بالا، به تجمع معدل‌های بالا در پشت کنکور نیز اشاره کرد و گفت: نتایج نشان می‌دهد قریب به 70 درصد معدل بالاهای سال جاری، همان رتبه‌های زیر 3000 کنکوراند که 30 درصد مربوط به سال گذشته است و اینها تجمیع شده و این تعداد معدل بالا، پشت کنکوری...

وب‌گاه الف

سید احسان خاندوزی در ارتباط مجازی از کشور روسیه با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، درباره مباحث اقتصادی که رؤسای جمهور دو کشور ایران و روسیه در مورد آنها صحبت کردند، گفت: قبل از اینکه آقای رئیس‌جمهور جلسه‌شان را با رئیس‌جمهور روسیه شروع کنند، مقامات اقتصادی، مقامات حوزه انرژی و نفت دو کشور جلساتی را با یکدیگر داشتند تا موضوعات با جمع‌بندی و توافق کامل خدمت روسای جمهور دو کشور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر اقتصاد گفت: در جلسه‌ای که بنده با وزیر اقتصاد روسیه صحبت کردم، بنا شد از طریق همان خط اعتباری که قبلاً بین دو کشور به توافق رسیده بود، فاینانس قطعه رشت - آستارا انجام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: در جلسه‌ای که بنده با وزیر اقتصاد روسیه صحبت کردم، بنا شد از طریق همان خط اعتباری که قبلاً بین دو کشور به توافق رسیده بود، فاینانس قطعه رشت - آستارا انجام شود.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد با اشاره به خبرهای بسیار خوبی که بعد از جلسه دو رئیس‌جمهور شنیده شد، گفت: یکی از پیشنهادهای جدی ما به هیئت روسی در مورد تکمیل مراودات بانکی و ارزی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در ارتباط تصویری از روسیه با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با بیان اینکه این خرید با ایجاد خط اعتباری 5 میلیارد دلاری میان ایران و روسیه روی خواهد داد، افزود: توافقات خوبی از جمله توافقات دو جانبه بر سر موضوعات نفت و انرژی، راه آهن و ترانزیت دو کشور و تسریع در ایجاد خط اعتباری 5 میلیارد دلاری بین دو کشور و از جمله تکمیل...

وب‌گاه تابناک

این پیمانه تیتر‌هایی همچون نماد‌های پُر تراکنش کدامند؟، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، ایران 200 لوکوموتیو از روسیه می‌خرد، مهلت تعیین تکلیف دستگاه‌های کارتخوان تمدید شد، اعتبارسنجی جایگزین ضامن در پرداخت تسهیلات خُرد بانکی و سبزپوشی بورس در آخرین روز دی ماه را در بر دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به خط اعتباری 5 میلیارد دلاری میان ایران و روسیه از خرید 200 دستگاه لوکوموتیو روسی خبر داد.