شنبه 29 اردیبهشت 1403

شبکه دوم سیما

شبکه دوم سیما

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«دکتر کوین» که در ایران با عنوان «پزشک دهکده» به مدت سه سال از شبکه دوم سیما پخش می‌شد، ماجراهای یک پزشک زن در یک روستای دورافتاده در غرب وحشی را روایت می‌کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اجرای «یلدای دو صفر» برنامه شب یلدای شبکه دو سیما به منصور ضابطیان رسید.

وب‌گاه الف

اجرای «یلدای دو صفر» برنامه شب یلدای شبکه دو سیما به منصور ضابطیان رسید.

خبرگزاری میزان

حجت‌الاسلام و المسلمین انصاری پیرامون اظهارات مطرح‌شده توسط سخنگوی شورای نگهبان و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص جایگاه و وظایف هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا

مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیرامون اظهارات مطرح شده توسط سخنگوی شورای نگهبان و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص جایگاه و وظایف هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه تابناک

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با تبیین شرایط کشور در زمانی که دولت را تحویل گرفت یادآور شد که زمانی که دولت سیزدهم آغاز به کار کرد امید و اعتماد مردم آسیب دیده بود و از وظایف مهم دولت این بود که آن را بازآفرینی کند.

خبرگزاری دانا

سریال های جدید تلویزیون از امشب راهی آنتن می شوند تا جعبه جادویی در ماه آخر پاییز، رنگ و بوی جدیدی به خود بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینو محرز، در برنامه «در انتهای الوند» که از شبکه دوم سیما پخش شد، اظهار کرد: 40 سال است از جهانی شدن بیماری ایدز می‌گذرد و به دلیل اهمیتی که این بیماری داشته روز اول دسامبر را روز جهانی ایدز نامیدند. وی ادامه داد: سال 1981 میلادی بود که مشخص شد عده‌ای به بیماری ایدز مبتلا هستند ایدز به معنای بیماری است که شخص دچار نقص بیماری اکتسابی می‌شود. در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی مطهر در برنامه «در انتهای الوند» که امروز سه‌شنبه 9 آذرماه از شبکه دوم سیما پخش شد اظهار کرد: دومین نفری بودم که به فیلم «منصور» اضافه شدم. سیاوش سرمدی قرار بود پیش از این مستندی را درباره شهید ستاری آماده کند و به حدی متریال درباره این شهید زیاد بود تصمیم گرفتیم اثر به فیلم سینمایی شود. وی ادامه داد: فیلمنامه اولیه این کار حجیم‌تر از این چیزی...

خبرگزاری دانا

مدیرتولید فیلم سینمایی «منصور» می‌گوید حذف سکانس هاشمی رفسنجانی در «منصور» خودخواسته بود و نمی‌خواستیم دچار حاشیه شویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیرتولید فیلم سینمایی «منصور» می‌گوید حذف سکانس هاشمی رفسنجانی در «منصور» خودخواسته بود و نمی‌خواستیم دچار حاشیه شویم.

خبرگزاری ایسنا

مدیرتولید فیلم سینمایی «منصور» با اعلام اینکه علاقه‌مند به تولید «منصور 2» هستیم، گفت: حذف سکانس هاشمی رفسنجانی درفیلم منصور خودخواسته بود چون نمی‌خواستیم دچار حاشیه شویم.

خبرگزاری دانا

طی روزهای اخیر قیمت تراکتور در حالی رسما 35 درصد گران شد که نرخ این محصول طی یکسال و نیم اخیر در اثر چهار مرتبه افزایش قیمت با رشد 100 درصدی همراه بوده است، مسئله ای که با درآمد کشاورزان هیچ‌گونه سنخیتی ندارد و به نظر می‌رسد با این افزایش قیمت سطح دسترسی کشاورزان واقعی به تراکتور باز هم کاهش یابد.