شنبه 29 اردیبهشت 1403

شبکه دوم سیما

شبکه دوم سیما

خبرگزاری تسنیم

امیرمحمد زند می‌گوید: دارا حیایی از شاگردان من بود و می توانم شهادت بدهم که بدون پارتی پدرش امین حیایی وارد این حوزه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: امیرعلی دانایی، مجری برنامه «رخ به رخ» که از شبکه دوم سیما روی آنتن می‌رود، می‌گوید در زندگی کاریش، بدشانسی زیاد آورده است؛ از سریال «کلاه پهلوی» که یک بار بیشتر پخش نشد تا فیلم «انزوا» که به عقیده خودش باید برای آن سیمرغ می‌گرفت، اما اسمش را از میان نامزدها درآوردند،

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - فرزانه سادات باطنی، در برنامه دخل و خرج سالانه امسال میزان بودجه شرکت‌های دولتی نسبت به سال قبل رشد 7/8 درصدی داشته است. رشد بودجه شرکت‌های دولتی در حالی هر ساله ادامه دارد که بر اساس آمار‌ها از 382 شرکت دولتی فعال تنها 59 مورد سودده و سر به سر هستند که 13 میلیون و 632 هزار میلیارد ریال، معادل 81 درصد سود می‌دهند. اما مابقی شرکت‌ها، یعنی 323 مورد زیان‌ده...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک متخصص کودکان، با اشاره به شیوع آنفلوانزا و کرونا، گفت: متأسفانه در زمینه پیشگیری از بیماری‌ها در کشور ضعیف هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

مانی که فیلم «مهر مادری» را بازی کردم، می گفتند زندان بودم، آن موقع خیلی اذیت شدم، حتی یک مجله هم به این موضوع اشاره کرده بود که من در بچگی شماره مجله را پیدا کردم و تماس گرفتم و گفتم بر چه اساسی این حرف را می زنید و بسیار پشت تلفن گریه کردم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شایعات حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون را تا مرز کنار رفتن از این حرفه پیش برد.

خبرگزاری ایسنا

حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون از شایعه ها و حرف هایی گفت که سال ها او را اذیت کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دیوان محاسبات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از زمان راه‌اندازی سامانه حقوق و مزایا، علی‌رغم وجود نواقص متعدد در آن، دیوان محاسبات کشور نسبت به ثبت حقوق و مزایای کارکنان خود از ابتدای سال 97 اقدام کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیوان محاسبات کشور به اظهارات رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیوان محاسبات کشور به اظهارات رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص عدم ثبت اطلاعات دیوان محاسبات کشور در سامانه حقوق و مزایای کارکنان پاسخ داد.

خبرگزاری مهر

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد: از زمان راه‌اندازی سامانه حقوق و مزایا و علی‌رغم وجود نواقص متعدد در آن، دیوان نسبت به ثبت حقوق و مزایای کارکنان خود از ابتدای سال 1397 اقدام کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

از زمان راه‌اندازی سامانه مذکور و علی‌رغم وجود نواقص متعدد در آن، دیوان محاسبات کشور نسبت به ثبت حقوق و مزایای کارکنان خود از ابتدای سال 1397 اقدام نموده است.

وب‌گاه الف

دیوان محاسبات کشور به اظهارات رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص عدم ثبت اطلاعات دیوان محاسبات کشور در سامانه حقوق و مزایای کارکنان پاسخ داد.

خبرگزاری ایسنا

دیوان محاسبات کشور به اظهارات رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص عدم ثبت اطلاعات دیوان محاسبات کشور در سامانه حقوق و مزایای کارکنان پاسخ داد.