یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

شبکه دوم سیما

شبکه دوم سیما

خبرگزاری مهر

تشکری در جایگاه استادی شاگردان بسیار زیادی را در حوزه هنر و ادبیات تربیت کرده و امروز نیز به عنوان یکی از رمان نویسان طراز اول کشور در حوزه ادبیات دینی و انقلاب شناخته می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

خبرِ تلویزیون از ابتدای حضورِ پیمان جبلی همواره با تغییراتی همراه بوده و هست؛ جایگاهی که برایِ رئیس صدا و سیما از هر حیث اهمیت بالایی دارد.

خبرگزاری ایسنا

برنامه "تاک" با اجرای داریوش کاردان در ایام نوروز هرشب با حضور چهره ها به روی آنتن می رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه تلویزیونی «تاک» با اجرای داریوش کاردان و کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم نوابی‌نژاد در ایام نوروز هر شب روی آنتن شبکه دوی سیما می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برنامه تلویزیونی «تاک» با اجرای داریوش کاردان و کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم نوابی‌نژاد در ایام نوروز هر شب روی آنتن شبکه دوی سیما می‌رود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیسیون صنایع مجلس با تأکید بر لزوم تغییر ساختار حقوقی شرکت‌های خصولتی خودروساز، از رئیس جمهور خواست تا از واحدهای بخش خصوصی بازدید کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناهید حیدری در این باره اظهار کرد: طبق مصوبه هیئت وزیران در 27 بهمن ماه، مبلغ عیدی یک میلیون و 600 هزار تومان مقرر شد و مصوبه امسال نگاه خاصی به خانواده داشت. وی افزود: در کنار این رقم، مستمری بگیران مبلغ 400 هزار تومان بابت حق عائله مندی بیشتر دریافت کردند و در صورتی که حق اولاد هم داشته باشند به ازای هر اولاد 150 هزار تومان به سرانه عیدی آنان...

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل امور مستمری های سازمان تامین اجتماعی از واریز عیدی چهار میلیون مستمری بگیر تامین اجتماعی از سوی این سازمان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حاشیه‌ها و شایعات بسیاری درباره ساخته شدن یا نشدنِ سری پنجم سریال «بچه مهندس» مطرح می‌شود که علی غفاری کارگردان توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

حاشیه‌ها و شایعات بسیاری درباره ساخته شدن یا نشدنِ سری پنجم سریال «بچه مهندس» مطرح می‌شود که علی غفاری کارگردان توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با پایان جشنواره‌های فیلم، تئاتر و موسیقی فجر شامگاه شنبه سی ام بهمن ماه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما که با اجرای حمیدرضا مدقق همراه بود به برخی از حاشیه‌های پیش آمده حوزه فرهنگ و هنر طی روزهای اخیر پاسخ داد. محمد مهدی اسماعیلی در ابتدای این برنامه به برگزاری چهلمین جشنواره...

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جشنواره فیلم فجر تلاش شد تا سبد متنوعی از گونه‌های فیلم در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش گفت: طبق فرامین رهبر انقلاب، امروز جهاد تبیین یک فریضه و راهکار اثربخش در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.

وب‌گاه الف

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی ادامه فعالیت مدارس در پیک ششم کرونا گفت: اصل را بر اقتضائات و شرایط هر منطقه گذاشته‌ایم و تعطیلی سراسری مدارس را نداریم گفت: مسئولان هر استان برحسب شرایط، تصمیم گیری می کنند که مدارس حضوری، مجازی یا ترکیبی از هر دو روش باشد.